forcemaple
Post weinig
Vanochtend bij de opel garage geweest om e.e.a. te checken. We zijn een eindje gaan rijden en de monteur had meteen door dat het de banden waren. Daarna op de brug gezet en toen heeft hij laten zien wat cuppen is. Ook kon hij met zekerheid zeggen dat de lagers niet versleten zijn door te draaien aan het wiel, te luisteren, en te voelen. Al met al toch een klein half uurtje bezig geweest met uitleg en controle. Toen we klaar waren wenste hij me een prettige vakantie, ik hoefde niks af te rekenen...kijk, da's nog es service :thumbup:thumbup
Ik ben meteen maar naar de lokale bandencentrale gereden, en heb spiksplinternieuwe Michelins (Pilot premacy, 215/55/16) laten monteren. WAT EEN VERADEMING!! Ik heb deze auto nu een kleine anderhalf jaar, en hij is nog nooit zo stil geweest! Ik heb weer wat geleerd over banden, en ben een blij man!
Iedereen bedankt voor de feedback.
Ik ben meteen maar naar de lokale bandencentrale gereden, en heb spiksplinternieuwe Michelins (Pilot premacy, 215/55/16) laten monteren. WAT EEN VERADEMING!! Ik heb deze auto nu een kleine anderhalf jaar, en hij is nog nooit zo stil geweest! Ik heb weer wat geleerd over banden, en ben een blij man!
Iedereen bedankt voor de feedback.