hallo allemaal,
wij zijn opzoek naar een nieuwe auto :thumb
gisteren hebben we een proefrit gemaakt in een astra h 1.6 16v cosmo. het rijd allemaal lekker. toch nog waren wij nog niet helemaal overtuigd.
tijdens de proefrit hadden we de volgende puntjes die naar voren kwamen:
tijdens het rijden met koude motor stotterde de auto in lage versnelling. garage zegt, komt omdat de auto een tijd stil gestaan heeft (vanaf november dit jaar), kan ik me opzich in vinden, en na warme motor te hebben was het weg. ik ga zeker voor een tweede proefrit, mochten jullie mij het niet sterk afraden.
het stuur deed ook wat rare dingen die ik niet kan plaatsen. tijdens het corrigerend sturen(om de juiste rijbaan te houden) merkte ik dat het stuur wat hapert binnen de eerste 5 min van het stuur zowel links als rechts heeft tie dit. de garage zei dat waarschijnlijk de olie bijgevuld moet worden.(wat ik dus niet vertrouw)
de bedoeling is om een aankoopkeuring te doen(zwager is automonteur en zal de keuring dus uitvoeren, maar ik dacht vragen kan geen kwaad)
verder zijn we best een beetje verlieft op de auto.
nog even wat gegevens van de auto
km stand 215000(NAP)
db vervangen op 186583
airco gevuld op 171000 km. datum weet niet, onleesbaar.
verder trekt de auto goed.
hebben jullie nog tips en tricks? ik heb geen roest verder gevonden.
wat is het brandstofverbruik van de motor ongeveer?
we horen graag van jullie,
wij zijn opzoek naar een nieuwe auto :thumb
gisteren hebben we een proefrit gemaakt in een astra h 1.6 16v cosmo. het rijd allemaal lekker. toch nog waren wij nog niet helemaal overtuigd.
tijdens de proefrit hadden we de volgende puntjes die naar voren kwamen:
tijdens het rijden met koude motor stotterde de auto in lage versnelling. garage zegt, komt omdat de auto een tijd stil gestaan heeft (vanaf november dit jaar), kan ik me opzich in vinden, en na warme motor te hebben was het weg. ik ga zeker voor een tweede proefrit, mochten jullie mij het niet sterk afraden.
het stuur deed ook wat rare dingen die ik niet kan plaatsen. tijdens het corrigerend sturen(om de juiste rijbaan te houden) merkte ik dat het stuur wat hapert binnen de eerste 5 min van het stuur zowel links als rechts heeft tie dit. de garage zei dat waarschijnlijk de olie bijgevuld moet worden.(wat ik dus niet vertrouw)
de bedoeling is om een aankoopkeuring te doen(zwager is automonteur en zal de keuring dus uitvoeren, maar ik dacht vragen kan geen kwaad)
verder zijn we best een beetje verlieft op de auto.
nog even wat gegevens van de auto
km stand 215000(NAP)
db vervangen op 186583
airco gevuld op 171000 km. datum weet niet, onleesbaar.
verder trekt de auto goed.
hebben jullie nog tips en tricks? ik heb geen roest verder gevonden.
wat is het brandstofverbruik van de motor ongeveer?
we horen graag van jullie,