• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wij willen ons graag voorstellen: www.modelautokampioen.nl

Bij deze willen wij onze winkel en webshop: http://www.modelautokampioen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; graag even voorstellen aan de bezoekers van opel-forum.nl. Wij hebben naast onze webshop ook een winkel aan de Elskensakker 42 in Bergeijk (vlakbij Eindhoven). Bij ons bent u al sinds 2005 aan het juiste adres als het om modelauto's gaat. Wij hebben altijd een groot aanbod schaalmodellen op voorraad staan (meer dan 5.000 waaronder o.a. veel Opel modellen natuurlijk) welke u kunt terug vinden in onze duidelijke webshop. Bij ons is 'op voorraad' ook écht 'op voorraad' en daardoor hebben wij zeer korte levertijden.

Zoekt u echter een model wat u niet in onze shop terug heeft kunnen vinden, wij kunnen ook zéér veel modellen op bestelling leveren. Geef dan ook geheel vrijblijvend aan ons door welk model u nog zoekt, en wij gaan voor u kijken of deze nog te leveren is.

U bent ook van harte welkom in onze winkel in Bergeijk. Bij contante betaling en afhalen in onze winkel profiteert u van de 10% cash & carry korting die wij dan geven! De winkel in Bergeijk is elke donderdag, vrijdag en zaterdag geopend van 10:00 tot 16:00.

Naast de modelauto-afdeling vindt u bij ons ook een mooie collectie youngtimers: http://www.plmcars.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :thumbup Het is dus zonder meer eens de moeite naar Bergeijk af te reizen om al dit moois eens te komen bewonderen!

hmkt_collage.jpg

@louwe 16 klepper wrote:@Opel-Modelauto wrote:@louwe 16 klepper wrote:@Opel-Modelauto wrote:@louwe 16 klepper wrote:@Opel-Modelauto wrote:@louwe 16 klepper wrote:ik zoek nog van revell de ascona 400 1:32

en dan de geel witte vor een nette prijs

via ebay in engeland en amerika nog wel te vinden

maar niet voor normaal geld

de rothmans uitvoering is hier ook nog wel eens te vinden

maar die zoek ik net niet ;)

dus als je die andere nog hebt

laat het maar ff weten :thumb

Van Revell in de schaal 1:32 kunnen wij de volgende modellen nog bestellen:

- Opel Astra V8 Coupe Timo Scheider with rolling wheels Easy Kit / Zwart / 1:32 / 07118 / E17,95 (zelfbouw)

- Opel Astra V8 Coupe Manuel Reuter with rolling wheels Easy Kit / Geel / 1:32 / 07117 / E17,95 (zelfbouw)

- Opel Ascona 400 Rallye MC 1981 / Wit - Geel / 1:32 / 08330 / E52,50 (welicht is dit de versie die je zoekt, het is echter wel een slotrace versie)

- Opel Ascona 400 Rallye MC 1982 / Wit - Blauw - Rood / 08331 / E52,50 (ook een slotrace versie)

ik bedoel inderdaad die slotrace versie

enkel de prijs vind ik wat hoog

op ebay worden die rothmans uitvoeringen (blauw wit rood)

al vanaf 29,00 euro aangeboden + 6 euro versenkostten

enkel die ik wil (de wit gele)die moet dan wat verder wegkomen

(wordt minder aangeboden)

en dan zijn de verzendkostten weer vrij hoog

kom je toch ook weer op een 55 euro uit :(

Het is inderdaad een duur model, en je woont helaas niet om de hoek (Groningen - Bergeijk). Indien je in de buurt zou wonen kon je evt. de verzendkosten nog uitsparen en profiteren van onze 10% cash & carry korting.

hahaha tjah heb ook niet gezegd dat je geen filiaal in groningen mag oppenen ;) :D

hebben jullie niet binnenkort een speciale "oude forumleden korting" (ik zit hier al heeel lang) ;) :shock:

want dan wacht ik nog ff af ;) :jerry

Over dat filiaal in Groningen zal ik eens gaan denken. :hmmz Ik zal de Ascona bij de eerstvolgende zending gewoon mee laten komen en dan zal ik eens kijken wat we voor je kunnen betekenen (wat betreft die oude forumleden korting ;) )

das best mag ook via pm ;) :thumbup

Dit leest wel erg vervelend... :vertag

Maar goed, vraagje... koop je ook modellen op ??? Gaat dat met vaste prijzen per 1:43/1:24/1:18 ??? Of hangt het voor jullie van het model af ??? PM mag

@ Rob-Epe,

Wij kopen helaas geen modellen op van particulieren. Het beste kun u modellen waarschijnlijk toch zelf aanbieden op de bekende verkoop-sites. Dan krijgt u er waarschijnlijk ook een wat beter bedrag voor terug.

Die webwinkel is wel erg uitgebreid ja (qua merken), maar ik mis toch echt een aantal zeer bekende Opels, zoals de Astra Coupé V8 DTM, enz.

Maar fijn dat we er weer een sponsor bij hebben, zal zeker eens in de winkel komen kijken :thumb

Zou niet best zijn voor de winkel als die nu nog Astra DTM modellen had staan, die zijn meer als 7 jaar oud.

En al lang en breed uitverkocht bij Minichamps en Schuco :-)

Maar mooi dat er weer een sponser bij is.

@RISL wrote:Die webwinkel is wel erg uitgebreid ja (qua merken), maar ik mis toch echt een aantal zeer bekende Opels, zoals de Astra Coupé V8 DTM, enz.

Maar fijn dat we er weer een sponsor bij hebben, zal zeker eens in de winkel komen kijken :thumb

Toevallig hebben wij zo'n 3 weken geleden een aantal van die DTM Astra's van Minichamps binnen gekregen echter waren die zeer snel weer uitverkocht aan een aantal vaste klanten van ons. Het klopt inderdaad dat het al wat oudere modellen zijn maar zo nu en dan duiken er toch weer wat van die partijtjes op die dan voor aantrekkelijke prijzen aangeboden kunnen worden. Zo zat er ook een Vectra DTM versie bij: http://www.modelautokampioen.nl/index.php?m=viewproducts&g=186&p=3912" onclick="window.open(this.href);return false; :thumbup

Ik ben (al een tijd) op zoek naar een blauwe Opel Zafira A OPC

Hebben jullie die of kunnen jullie die leveren???

@Andre_Ede

Toch kom ik ze Astra DTM's nog vaak genoeg tegen in modelwinkels, nieuwe modellen wel te verstaan.

Maar goed, mocht er eens een Astra DTM staan in een livery die ik nog niet heb, dan bel ik direct om 'm te reserveren :D

Zoals modelautokampioen ookaangeeft er duiken soms ineens weer partijtjes op, maar na de massa dump in 2004/2005 zijn er niet veel verzamelaars meer die de volle prijs voor die modellen wil betalen.

Maar goed we dwalen totaal af.

Het gaat om een nieuwesponser voor het opel forum :wors

@louwe 16 klepper wrote:ik zoek nog van revell de ascona 400 1:32

- Opel Astra V8 Coupe Timo Scheider with rolling wheels Easy Kit / Zwart / 1:32 / 07118 / E17,95 (zelfbouw)

- Opel Astra V8 Coupe Manuel Reuter with rolling wheels Easy Kit / Geel / 1:32 / 07117 / E17,95 (zelfbouw)

- Opel Ascona 400 Rallye MC 1981 / Wit - Geel / 1:32 / 08330 / E52,50 (welicht is dit de versie die je zoekt, het is echter wel een slotrace versie)

- Opel Ascona 400 Rallye MC 1982 / Wit - Blauw - Rood / 08331 / E52,50 (ook een slotrace versie)

@Jerk wrote:Ik ben (al een tijd) op zoek naar een blauwe Opel Zafira A OPC

Hebben jullie die of kunnen jullie die leveren???

Deze is helaas niet te leveren of te bestellen op dit moment. Sorry :cry

@louwe 16 klepper wrote:@Opel-Modelauto wrote:@louwe 16 klepper wrote:ik zoek nog van revell de ascona 400 1:32

Het is inderdaad een duur model, en je woont helaas niet om de hoek (Groningen - Bergeijk). Indien je in de buurt zou wonen kon je evt. de verzendkosten nog uitsparen en profiteren van onze 10% cash & carry korting.

@louwe 16 klepper wrote:@Opel-Modelauto wrote:@louwe 16 klepper wrote:@Opel-Modelauto wrote:@louwe 16 klepper wrote:ik zoek nog van revell de ascona 400 1:32

hahaha tjah heb ook niet gezegd dat je geen filiaal in groningen mag oppenen ;) :D

hebben jullie niet binnenkort een speciale "oude forumleden korting" (ik zit hier al heeel lang) ;) :shock:

want dan wacht ik nog ff af ;) :jerry

Over dat filiaal in Groningen zal ik eens gaan denken. :hmmz Ik zal de Ascona bij de eerstvolgende zending gewoon mee laten komen en dan zal ik eens kijken wat we voor je kunnen betekenen (wat betreft die oude forumleden korting ;) )

Terug
Naar boven