• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wil iets meer geluid uit uitlaat bij een vectra 3.2 v6 '02

@Florian wrote:Hee, he's back!! :thumb

Jaja hij is er weer terug van weg ;) Binnenkort maar ff een bakkie doen.

@Kano: Hij levert op dit moment comform de fabrieksopgave. Na mijn vakantie maar eens kijken of ik hem op een bank ga zetten.

@Kano wrote:Laat dan ook een vermogensrun maken vóór en ná montage. Ben echt benieuwd wat zoiets nou oplevert (of kost) in pk's.

:thumb

er is zeker een verbetering zichtbaar met een open lucht filter. van wel 4 pk :P het is winst ! maar dit zal op langere duur lange ritjes dus niet constant wezen.

dit is getest toen mijn x30xe op de testbank stond.

leg er gewoon een inleg filter in. Ze zeggen dat dat het beste is !

zijn buizen voor maar je kan ook zelf knutselen :D

een open luchtfilter effect kan je ook krijgen met een k&n broodje. zwarte stukje buis uit je luchtfilter bak halen. maar een open filter is wel lekker kwa geluid

hoop dat het geluid een beetje hoorbaar is. dit is de green german in de coentunnel

" onclick="window.open(this.href);return false;

@Kano wrote:

@Kano: Hij levert op dit moment comform de fabrieksopgave.

Dat weet je of dat denk je? :jerry

Dat weet ik aangezien hij afgelopen weer nog voor h.e.e.a op de bank heeft gestaan.

Terug
Naar boven