• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wilco145, Corsa B GSi ( Calibra remmen )

Voor mensen die er intresse bij hebben mogen me gerust een PBtje doen! Hij hoeft niet weg, maar mag altijd :P.

Danku, dit is het begin nog maar :P.

Weer een update van mij!

Ben vanmorgen bij iemand hier van het forum geweest om een paar remmetjes op te halen.

Calibra Turbo Klauwen

2wq8hzb.jpg

Verder dacht ik laat ik eens wat proberen, had nog een 2e witte kap dus hierbij wat het geworden is:

21myx6a.jpg

Ook ligt het halve dashboard eruit, ik wil er een nieuwe kabelboom in hebben met "normale" kabels en niet de dikke versterker kabels die nu alle stroom doorgeven vanaf de accu naar de rest..

Ook moet al het onnodige eruit zoals radio kabels enz, enz.

xbwpdk.jpg

Achterin de auto:

2czd9g1.jpg

Weer eventjes bezig geweest met passen en meten. Dit is ervan gekomen:

Standaard,

2mwyn4g.jpg

Calibra Turbo,

11hask0.jpg

2qamnft.jpg

aw6r0m.jpg

Alleen nog even Schijven en Blokken halen en kijken of de originele Remleidingen passen.

Terug
Naar boven