• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's C-Ascona's: 03-02-14: Delco ontsteking vervangen

deur is anders,ook de voordeur van een sedan zal niet passen op een CC,daklijn is lager dus de stijl ook.

Kwam ik tijdens de restauratie van mijn rode pijnlijk achter,alles was gespoten,inclusief alle nieuwe deuren,bij het inhangen bleken de voorste lager te zijn,scheelt een centimeter qua hoogte.Waren dus van een CC

Gisteren even een beladings test gedaan, wat past er allemaal in een Ascona-C (foto's post ik wel later):

- 2x halflederen sport stoelen van een Vectra-B

- Complete achterbank halfleer Vectra-B

- RVS midden en einddemper Vectra-B

- Versnellingspook F23 (sport)

- Ruitentsproeiertank Vectra-B 4,5liter (koplampsproeierens en peilsensor type)

- Koelvloeistoftankje Vectra-B

- Diversen Benodigdheden voor Fabrieks Xenon vectra-B

- Alle speakers van een 10speaker systeem Vectra-B

- Diversen stekkers en kabels

- Cruisecontrol stuurhendel

- Onbeschadigde lederen Vectra-B sport stuur met radiobediening

- Stuurlint Vectra-B met radiobediening

- Schakelkabels F23bak (vectra-B)

- Mijn flink aan de maat gereedschapskoffer

- Arjan zijn iets kleinere Ratelset

- de spullen welke standaard in de Ascona liggen (koffertje voor mijn werk / plastic tas met werkttrui en fles Limonade erin)

- 3 Flinke mannen

haha...

Willem

haha, lag knap vol, had een uitlaat tegen mijn knie, de bijrijder zat met 2 voeten tegen elkaar, ivm mijn gereedschapskoffer

De achterpassagier zat onderweg met een Vectra-B schakelpook incl huis te spelen omdat die anders in de weg lag haha...

Willem

100_8336.jpg

Ik gooit net een foto van zij weg, balen, zag je hoe mooi bijde stoelen in elkaar op de Achterbank stonden..

Willem

@ TWA, ik doe niet anders de hele dag

100_8334.jpg

100_8332.jpg

@ Joop1970:

Dat zou zonder zijn van de Combi Bruin/Creme dashbaord, en Creme Leder interieur dus nee, komt er niet in de mijne:

100_6494.jpg

Willem

ook niet, is niet van mijzelf..

had iemand er op gewezen..

het enige wat ik voor mezelf kan gaan gebruiken is De ruistensproeiertank, en wat spare parts als de schakelkabels voor de F23 enzo..

de rest was voor de anderen..

Willem

het mooiste van alles is... het hele ding zat stampes vol met spullen en je zag die gasten van de sloop kijken...die dachten dat we moesten gaan lopen, maar we konden er gewoon met zn 3e in :jerry

Terug
Naar boven