• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wim's vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra

rond de 65mm, denk de verliezen vooral in de randjes zitten die er in zitten rondom de gasklep zelf...

Willem

@opelpower89 wrote:ja idd dit zou ook wel wat zijn voor onze x25xe :angel

komen bij deze vent vandaan hij maakt ze zelf zit in de autorace wereld.

we hebben er twee weggehaald bij hem. ik heb er ook eentje opzitten

veel sneller op het gas :thumbup

http://www.ebay.co.uk/itm/vectra-v6-x25xe-enlarged-throttle-body-68mm-/150792064348?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D150780630090%252B150780630090%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D7583525960785501762

@2e-c14nz wrote:Leuke mod! Persoonlijk vind ik dat een vectra b er zo uit moet zien, niet te veel gekke fratsen en toch behoorlijk rap!

Dat is inderdaad wel leuk, zeker bij het wegrijden bij een Stoplicht, bij de meeste auto's hoef ik niet heel erg mijn best te doen om ernaast te blijven, als je dan die bekken ziet haha... dan geef ik even gas bij, en zegt mijn gezicht :D

Willem

hahah das leuk om te horen van die gaskleppen heb de zelfde gasklep hier al een 6 weken op de plank liggen.

klaar om geinstalleerd te worden op mijn nieuwe blokje.

leuke update's weer wim

Luchtfilter zelf is Orig, Buizen voor de auto iets ingekort..

Buis in de filterbak ingekort, maar dat mag niks helpen...

willem

Dat is inderdaad wel leuk, zeker bij het wegrijden bij een Stoplicht, bij de meeste auto's hoef ik niet heel erg mijn best te doen om ernaast te blijven, als je dan die bekken ziet haha... dan geef ik even gas bij, en zegt mijn gezicht :D

Willem

Geweldig zoon snelle vec.. echt zoon mastercard momentje..Gezichten van mensen die je achterlaat= Onbetaalbaar :wors

ja, vandaar ook de Standaard look behouden..

Wel dikke wielen,

maar dan wel met spatlappen, Scheelt ook poetsen.

Geen spoilers

Originele lampen rondom erin, op smoke zijknippers na.

wel 5000K xenon erin, wel zo lekker op de Autobahn, 2 pluspunten, ze gaan sneller opzij, en je ziet veel meer...

nu wel een irmscher boven en ondergrill

auto staat ook niet heel laag

Kijk je in het voorwiel, naar de remmen, dan weet je wel dat het wat serieuzer spul moet zijn onder de kap..

effe een paar kiekjes dan:

100_6095.jpg

100_6099.jpg

100_6097.jpg

Willem

Willem

Ik zie op je eerste post nog de oude mid zitten met kapotte pixels, hier lijkt het dat er links van de klok nog 2 lampjes of iets dergelijks zitten, wat is dat? Owja verder sjieke Vec, mooi origineel uiterlijk :thumb

Dat is voor de Telefoon, daar liggen ook allerlij stekkers voor achter het dashboard kastje, in de kofferruim hangt er ook een stekker bij het linker achterlicht welke voor een Telefoon antenne is bedoeld..

deze tekens zitten ook alleen op de allereerste B1's met MID, vind het ook jammer dat deze kapot was, vond het wel cool die extra dingetjes erop..

had ze eigenlijk moeten zien aan te sturen, met de radio ofzo..

Willem

Is het moeilijk om zo'n vergrootte gasklep te plaatsen ?

Ik zou het ook wel tof vinden om zo'n 68mm gasklep te installeren en extra power te krijgen ??

haha, Zal het Veel zin hebben op een X16SZR??

@R2K: nee niet moeilijk, vooral bewerkelijk, daar het middendeel van de inlaat los moet.

Willem

Terug
Naar boven