• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Windows verkenner verwijderen

nova....

Woont hier bijna
Sind s een paar weken krijg ik telkens op me scherm als ik de Documenten open maak..erg irreterend:thumbdown

Windows verkenner werkt niet meer

dan doe je hem verwijderen en dan zoekt tie naar een oplossing en ff later als je de documeten aanzet begint het weer opnieuw!

zoeken naar een oplossing lukt (bij mij temisnste niet) niet heb vanalles geprobeerd maar hij blijft trug komen heb ook de familty safety verwijderd maar hij komt nog terug:(

groeten

Ik gebruik zelf ook altijd Total Commander.. Kan niet meer zonder..

Zou niet eens weten hoe windows verkenner werkt:P

go oude beelden dat norton draaide ik al op mijn zeer uit gebreide commodore 64 waar fabriek af niks origineel meer aan was,uit de kast om de print te koelen met een paar blowers.dit even terzijde.

dit nieuwe ,totaal commander,kan je dat ergens ophalen,is dat free download,ben wel benieuwd en zou het wel graag willen hebben.

ron de nederlandse versie is dat die link,of is deze niet compleet

hoor het wel.

vgr tonsr.

Heb hem weg gekregen bij de documenten:wors

Ik wacht ook op de Ned versie en dan zet ik die vast bij favorieten dus ron plaats de link maar.

Grtz

niet vechten jongens :D

Ontopic nu. kan ik niet meer op het forum hier met me eigen naam? deze is van me vriendin:angel Maar ik zit nu met het volgende probleem. komt tie dan...

ou dan zal ik me probleem hier ook is neer zetten want op het Opel-forum kom ik niet op en dat komt door dit,

PWS:Win32/Daurso.A

Encyclopedia entry

Updated: Jul 22, 2009 | Published: Jul 20, 2009

Aliases

Win-Trojan/Daurso.32768 (AhnLab) Win32/PSW.Agent.LQD (ESET)

Trojan-PSW.Win32.Agent.mzh (Kaspersky)

Trj/Downloader.MDW (Panda)

Alert Level (?)

Severe

Antimalware protection details

Microsoft recommends that you download the latest definitions to get protected.

Detection last updated:

Definition: 1.59.1198.0

Released: Jun 13, 2009 Detection initially created:

Definition: 1.55.790.0

Released: Mar 31, 2009

Summary

PWS:Win32/Daurso.A is a detection for a trojan that steals FTP credentials, which it then sends to a remote server.

PWS:Win32/Daurso.A krijg ik als ik opstart en de pc is klaar dan krijg ik dit meteen in BEELD windows defender zegt dat dit ernstig is en moet worden verwijderd. Dus met andere woorden hij slaat wachtwoorden op!!

wat kan ik hier tegen doen.

nova.... de stoeipoes:wors

2 minuten googlen:

Re: How to remove PWS:Win32/Daurso.A

Hit Ctrl+Alt+Delete and open the task manager.

Stop all processes with a bunch of numbers in them.

Go to Start>Computer>C: drive>Program Files>Temp files, and delete them all.

Empty the recycle bin.

Then go to Start>Run>type %temp% and delete all of those.

Empty the recycle bin again.

Then restart the computer, tap the F8 key while it is booting up, then choose "Safe mode with networking".

Download Malwarebytes from here:

When it asks you where you would like to save it, change the "mbam_setup.exe" file to xxxxx.exe.

Then install it, update it, and run a full scan, make sure you get the free version.

origineel gepost door Roelof

2 minuten googlen:

Re: How to remove PWS:Win32/Daurso.A

Hit Ctrl+Alt+Delete and open the task manager.

Stop all processes with a bunch of numbers in them.

Go to Start>Computer>C: drive>Program Files>Temp files, and delete them all.

Empty the recycle bin.

Then go to Start>Run>type %temp% and delete all of those.

Empty the recycle bin again.

Then restart the computer, tap the F8 key while it is booting up, then choose "Safe mode with networking".

Download Malwarebytes from here:

When it asks you where you would like to save it, change the "mbam_setup.exe" file to xxxxx.exe.

Then install it, update it, and run a full scan, make sure you get the free version.

en verander al je paswoorden om zeker te zijn.

Nee, de %temp% folder is alleen maar voor tijdelijke bestanden die de software aanmaakt maar inderdaad ook de plek waar virussen en adaware kunnen nestelen.

En hoe kan ik me documenten trug zetten want die krijg met het opstarten in beeld.

Ik wou dat de pc weer normaal deed want hier wordt ik niet goed van:(

Groeten

nova

Bij het opstarten wordt je "mijn documenten" map iedere keer automatisch geopend?

Je kunt in het startmenu bij opstarten kijken als daar iets in die trend staat en anders kan je het programma'tje Startcop eens opzoeken en installeren, die laat alles zien wat opgestart wordt en kan je de ongewenste dingen er ook mee uitschakelen.

origineel gepost door Roelof

Bij het opstarten wordt je "mijn documenten" map iedere keer automatisch geopend?

ja roelof.. het wordt saai maar weer bedankt:thumbup

of onder start-uitvoeren-msconfig-opstarten.

kun je ook uitvinken wat niet mee moet opstarten

Terug
Naar boven