• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Windsplitters!!

origineel gepost door Makko

Heeft iemand de exacte maten of een tekening van de goeie windsplitters?

je kan de replica,s van de windsplitters in duitsland bestellen

setje kost 250 euro , en voordat we gaan zeggen hier van dat het duur is dan moet je maar eens kijken wat een origineel setje op ebay doet .....

ik heb deze replica,s in het echt mogen bekijken ziet er goed uit :thumbup:thumbup

Maten staan er ook.

Lengte 1100mm

Breedte 23mm

Wie weet de hoogte of kan ik dat doormiddel van een foto omrekenen.

origineel gepost door mantaray

setje kost 250 euro , en voordat we gaan zeggen hier van dat het duur is dan moet je maar eens kijken wat een origineel setje op ebay doet .....

ik heb deze replica,s in het echt mogen bekijken ziet er goed uit :thumbup:thumbup

Alleen de mensen die het niet kunnen betalen vinden het te duur. En buiten dat, niks is meer goedkoop tegenwoordig en als je het wilt hebben zul je toch de beurs moeten trekken.

origineel gepost door m400

origineel gepost door mantaray

Alleen de mensen die het niet kunnen betalen vinden het te duur. En buiten dat, niks is meer goedkoop tegenwoordig en als je het wilt hebben zul je toch de beurs moeten trekken.

inderdaad !

Nog iemand interesse in windsplitters...

Vast wel haha:wub

Weet alleen niet of het de lange versie is, maar ze staan weer te koop op Marktplaats.

tja, ik zeg vaak "kwaliteit is nooit te duur" maar als dat hier ook voor op gaat.

Met zulke prijzen word de hobby er niet leuker op

Nog wat plaatjes gevonden op het internet.

manta160.jpg

windsplits08-3.jpg

Terug
Naar boven