• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

winter aankoop 2010 van killer

hallo

ik heb van de week maar effe een auto voor de winterdagen gekocht

was hem via via op het spoor gekomen, en bleek nog in redelijk goede staat te zijn

hierbij de foto's: (weet dat hij hier niet helemaal thuis hoort)

het is een vauxhall firenza 2.0 coupe uit 1971

hij heeft 2 jaarstilgestaan, dus ik moet hem nog ff netjes aan het lopen maken, en de koppeling blijft plakken, mischien gelijk vervangen.

gr. tonny

apart ding zeg

dacht eerst een vauxhall viva

maar toen ik voorkant zag dacht ik huh was dat nu weer

ken ik helemaal niet

groet michel

apart ding zeg

dacht eerst een vauxhall viva

maar toen ik voorkant zag dacht ik huh was dat nu weer

ken ik helemaal niet

groet michel

prachtige auto!!!!:wors:worsik heb zelf een viva gehad maar deze is veel mooie. wat ga je er mee doen ik hoop dat je de auto een beetje origineel houd.r :thumbup:thumbup

prachtige auto!!!!:wors:worsik heb zelf een viva gehad maar deze is veel mooie. wat ga je er mee doen ik hoop dat je de auto een beetje origineel houd.r :thumbup:thumbup

ja, hij blijft zover mogenlijk origineel, komen alleen iets dikkere velgen onder, en hij gaat iets omlaag.

gr. tonny

ja, hij blijft zover mogenlijk origineel, komen alleen iets dikkere velgen onder, en hij gaat iets omlaag.

gr. tonny

he tony wat voor blok licht hier in? in mijn viva lag maar een 1300. en als ik het ragen mag was ie duur? groeten fer.

he tony wat voor blok licht hier in? in mijn viva lag maar een 1300. en als ik het ragen mag was ie duur? groeten fer.

er ligt een 2 liter in, schijnt nog best fel te zijn als de carberateurs goed afgesteld zijn.

het viel mee, maar was geen spotprijs.

gr. tonny

er ligt een 2 liter in, schijnt nog best fel te zijn als de carberateurs goed afgesteld zijn.

het viel mee, maar was geen spotprijs.

gr. tonny

zeer zeer mooi:wors

Hoe zit ie nog in de lak? want dat is op deze foto's moeilijk te beoordelen.

Is ook de volledige geschiedenis bekend? import e.d.?

Mooie wagen:cool:!

zeer zeer mooi:wors

Hoe zit ie nog in de lak? want dat is op deze foto's moeilijk te beoordelen.

Is ook de volledige geschiedenis bekend? import e.d.?

Mooie wagen:cool:!

de blankelak begint het en der los te laten en is al een x overgespoten.

aankomende zomer word hij kaal geschuurd en opnieuw gespoten, gaat meteen het skai van het dak af.

ja, alles is bekend, ik heb hem van de 3de eigenaar gekocht en is een originele nederlandse auto.

kompleet boekwerk en dokem,entatie van olyslager erbij.

gr. tonny

de blankelak begint het en der los te laten en is al een x overgespoten.

aankomende zomer word hij kaal geschuurd en opnieuw gespoten, gaat meteen het skai van het dak af.

ja, alles is bekend, ik heb hem van de 3de eigenaar gekocht en is een originele nederlandse auto.

kompleet boekwerk en dokem,entatie van olyslager erbij.

gr. tonny

Hey buurman (kwoon ook in Lindenholt), apart ding, mooie lijn zo'n firenza...heeft dat nou veel technische overeenkomsten met een Opel?

ja klopt, dit is in principe de viva coupe!

het blok is engels, de rest er omheen is bijna gelijk aan de opel.

ja carpoort moet nog afgebouwd worden, maar heb eerst weer een vergunning nodig van de gemeente :swear

gr. tonny

Hey buurman (kwoon ook in Lindenholt), apart ding, mooie lijn zo'n firenza...heeft dat nou veel technische overeenkomsten met een Opel?

Terug
Naar boven