• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Winter setup.....

Ga toch over naar winterbanden en stalen velgen. Denk dat ik die in een knalkleurtje ga spuiten. M'n auto is capri yellow, dus even goed bedenken wat er mooi onderstaat (ideeën zijn welkom).

ik vind glanszwart het mooiste. wil je een knalkleur zou ik parelmoerwit doen. Moet wel in 3 of 4 lagen gespoten worden maar resultaat is geweldig.

vriend van me heeft zijn britisch racing green mini cooper s met witte delen, al het wit gespoten in parelmoer, dus het dak ,spiegels, de 18 inch velgen en is nu bezig de stickers te spuiten in parelmoer :wors

ik vind glanszwart het mooiste. wil je een knalkleur zou ik parelmoerwit doen. Moet wel in 3 of 4 lagen gespoten worden maar resultaat is geweldig.

vriend van me heeft zijn britisch racing green mini cooper s met witte delen, al het wit gespoten in parelmoer, dus het dak ,spiegels, de 18 inch velgen en is nu bezig de stickers te spuiten in parelmoer :wors

witte velgen worden net zo snel smerig als zwarte, alleen zie je het eerder :jerry ;)

je ziet het eerder, maar ik doe mn auto zeker om de week wassen en elke week ff voor 50 cent spuit ik de auto en de velgen ff af, dan blijft het mooi.

En toen ik gepolijste wielranden had deed ik de velgen in het midden van de week ook ff afspuiten.

Ik heb ook zwart gecoate velgen, daar zag je vuil bijna niet op, alleen de glans was er niet meer.

DSC01901.jpg
.

het is misschien wel saai maar onder jouw kleur astra glans zwart ook erg goed staan.

witte velgen worden net zo snel smerig als zwarte, alleen zie je het eerder :jerry ;)

je ziet het eerder, maar ik doe mn auto zeker om de week wassen en elke week ff voor 50 cent spuit ik de auto en de velgen ff af, dan blijft het mooi.

En toen ik gepolijste wielranden had deed ik de velgen in het midden van de week ook ff afspuiten.

Ik heb ook zwart gecoate velgen, daar zag je vuil bijna niet op, alleen de glans was er niet meer.

DSC01901.jpg
.

het is misschien wel saai maar onder jouw kleur astra glans zwart ook erg goed staan.

Ja, dat klopt. Maar het gaat wel hier om de winter set-up hè. Dus om stalen velgen, dat gaat er nooit zo mooi uit. Kwam op het idee door de Vec-B van iemand van het forum in winter setup:

IMG_4523.jpg

Ja, dat klopt. Maar het gaat wel hier om de winter set-up hè. Dus om stalen velgen, dat gaat er nooit zo mooi uit. Kwam op het idee door de Vec-B van iemand van het forum in winter setup:

IMG_4523.jpg

wel opvallend idd, mooi is persoonlijk. Hou er wel rekening mee dat bij jouw kleur dit soort kleuren erg kunnen vloeken.

wel opvallend idd, mooi is persoonlijk. Hou er wel rekening mee dat bij jouw kleur dit soort kleuren erg kunnen vloeken.

Ja, klopt, daarom dacht ik, misschien is hier iemand die al eens iets moois gezien heeft. Ik denk dat donkerblauw misschien wel eens heel mooi zou kunnen staan. Als dat zo is, lak ik ze volgende zomer, zodat het volgend jaar er netjes uit ziet. Denk dat ik het nu niet meer voor elkaar krijg voordat het gaat vriezen en sneeuwen.

Ja, klopt, daarom dacht ik, misschien is hier iemand die al eens iets moois gezien heeft. Ik denk dat donkerblauw misschien wel eens heel mooi zou kunnen staan. Als dat zo is, lak ik ze volgende zomer, zodat het volgend jaar er netjes uit ziet. Denk dat ik het nu niet meer voor elkaar krijg voordat het gaat vriezen en sneeuwen.

winter setup?

die van mij staat gewoon in de loods wanneer het kut weer begint, en komt er pas in mei weer uit :jerry

winter setup?

die van mij staat gewoon in de loods wanneer het kut weer begint, en komt er pas in mei weer uit :jerry

Hier ook even de mijne.

Het zijn Borbet LV5 wielen met Semperit Speed Grip 205-50 R16 winterbandjes. Redelijk formaat velgjes (ze lijken niet eens zo heel klein) en toch een 'grote' band voor de winterse omstandigheden....

IMAG0235.jpg

Gelijk de klauwen goed gewassen en van een nieuwe waxlaag voorzien

IMAG0236.jpg

Terug
Naar boven