• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

winterfoto's topic

sdc10751.jpg

sdc10753i.jpg

de zaf en de kreidler geen foto van de manta jammer genoeg

En ik dacht met m'n topic "Met de GSI naar Duitsland" wa exclusieve recente foto's

te maken... Nu een week verder echt niet meer zo zeldzaam ne Manta in de sneeuw!

IMG_1925.jpg

IMG_1924.jpg

Broederlijk naast het D'etje

tja nog een fototje.. ligt weer dik 10 cm meer op

ik hoef ook niet meer te proberen om weg te komen met de manta.. zo.n Dam van sneeuw ervoor:P..

maar heb niet voor niks een calibra aangeschaft voor de winter.. nu alleen nog ff een dag afwachten dat de manta de schuur in kan.. kan ie ff bijkomen

foto's zijn met mobiel gemaakt dus niet echt super..

Ik had al een foto laten zien van de Manta toen er nog niet zoveel sneeuw lag, hier nog 1 van mijn BMW en Opel Combo'tje (1.4i, te koop) waar de hoeveelheid sneeuw hier in Groningen wat beter te zien is.

dscn0083w.jpg

Hier dan wat foto's uit de Flevopolder:

Manta en Vectra. Plaatje toch:P

Foto-6GLJJ63U.jpg

en een paar van de Manta alleen.

Foto-EAR3W37A.jpg

Foto-ANCH6FFC.jpg

Foto-TLYO88HA.jpg

origineel gepost door fluks

manta staat al een paar jaar in de schuur maar wel even met de motor ff de hei op geweest

PC170046.jpg

PC170047.jpg

mooi man maar ik ga met dit weer niet de weg op met de kreidler zolang maar even met de bus

heb gelukkig bijna mn rijbewijs:)

origineel gepost door fluks

manta staat al een paar jaar in de schuur maar wel even met de motor ff de hei op geweest

PC170046.jpg

PC170047.jpg

mooie kreidler :thumbup woon jij daar bij huiskes achteruit waar je die rode manta vanaf de weg kon zien staan?

leuk rsje zelf ook aantal gehad zowel 68 als 72 en 77 model,mooi spul:)

broertje heeft er ook nog 2 staan helemaal gerestaureerd mogen weg voor weinig,beide 68 modellen,4 en 5 bak SB natuurlijk.

origineel gepost door Nick-GSI

@Dolmans zag je manta vrijdag avond nog staan op de pakeer plaats bij de lidl

klopt, wekelijkse boodschappendag.

Leuk dat je me gespot hebt.

Terug
Naar boven