• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Winterplaatjes

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Toch een andere gekocht !? :o

Welnee joh ! ben momenteel groot onderhoud aan het doen aan het interieur van een BMW 635CSI (beige leder :wub ) en dat heeft even de ruimte nodig !

Trouwens super mooie winter plaatjes !!! :wub

Groetjes,

Sjors

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Zijn der niet nog meer van die knappe foto's ???

Tis toch nog geen winter :jerry

Peter

Vorige week zondag, 23 november, van Utrecht naar uis (Budel) gereden, tussen 14.00u en 16.00u:

IMG_3636.jpg

Dit was dus één grote ijsklomp. Ik heb niet hard gereden, maar al ha ik dat gedaan dan hadden ze me niet van voren kunnen flitsen :-)

origineel gepost door Xedrah

2ajoz01.jpg

Als je je auto een paar dagen niet gebruikt, dan zit ie onder de rijp. :P

Zo leuk die 2 verschillende snoetjes van de B1 en B2 Omega :wub en de Grote Montery die over z'n 2 neefjes waakt king:

Groetjes,

Sjors

Vandaag veel foto's gemaakt van onze winterse omgeving en daar stond mijn Omega af en toe ook per ongeluk bij op:D.

Of was het juist de bedoeling dat ie er op kwam.:P

DSCF0080-4.jpg

DSCF0076-3.jpg

DSCF0079-5.jpg

DSCF0071-4.jpg

wim, leuk filmpje, lekker spelen in de sneeuw nu heeft de ophanging in ieder geval niks te lijden, auto glijd lekker man :thumbup. ik zie dat die volvo ook weer rijd? welk terrein is dit? is dit op het industrie gebied daar bij jou in de buurt? en onderste filmpje blijft leuk stelletje sukkels.gr,martijn

Terug
Naar boven