• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

winterslaap

Ja, en dan droog binnen waar het ook niet al te erg condenseert. Probleem onder bijv. een carport is dat het plaatwerk van de auto alsnog een hele berg vocht onttrekt aan de lucht en alles alsnog nat wordt en verschimmeld. En dat doet een auto zeker ook wel eens als hij lang stil buiten staat zonder hoes. Stilstand is met een auto hoe je het ook bekijkt altijd achteruitgang... Zo'n ding moet gewoon regelmatig even warm worden en lekker luchten en dat doet hij ook met nat weer nog vrij goed als je er maar mee rijdt.

Zo,de heftigste vorstperiode is over.Tijd om m'n vriend wakker te maken.En dat wilde hij maar al te graag!

Vandaag heb ik de Kadett gestart voor de eerste keer in 3 maanden.Natuurlijk gaat een auto gewoon starten,maar je weet nooit wat zo'n koude periode doet met een auto.

De accu erin gezet,sleutel omdraaien en..............in 1 keer liep hij weer als een zonnetje.Heerlijk om zijn gebrom weer te horen,weet je dat!Heerlijk.

Uiteraard een stukkie gereden en god,wat is dat heerlijk!Lekker in de D gezet en gaan.Rustig aan opwarmen en daarna gewoon rijden.

Fantastisch gewoon.

Eind deze maand moet ie gekeurd worden,en ik heb daar totaal geen problemen mee.Kom maar op,met die APK!

Tevens wordt dan de pakking van het carterpan vervangen,want er komt wel wat olie uit.En dat moet niet.

Kortom,een ouderwetse oldtimerdag vandaag!!!!!! inclusief een lekkere wasbeurt.

gr Marcel.

Zo,de heftigste vorstperiode is over.Tijd om m'n vriend wakker te maken.En dat wilde hij maar al te graag!

Vandaag heb ik de Kadett gestart voor de eerste keer in 3 maanden.Natuurlijk gaat een auto gewoon starten,maar je weet nooit wat zo'n koude periode doet met een auto.

De accu erin gezet,sleutel omdraaien en..............in 1 keer liep hij weer als een zonnetje.Heerlijk om zijn gebrom weer te horen,weet je dat!Heerlijk.

Uiteraard een stukkie gereden en god,wat is dat heerlijk!Lekker in de D gezet en gaan.Rustig aan opwarmen en daarna gewoon rijden.

Fantastisch gewoon.

Eind deze maand moet ie gekeurd worden,en ik heb daar totaal geen problemen mee.Kom maar op,met die APK!

Tevens wordt dan de pakking van het carterpan vervangen,want er komt wel wat olie uit.En dat moet niet.

Kortom,een ouderwetse oldtimerdag vandaag!!!!!! inclusief een lekkere wasbeurt.

gr Marcel.

@KadAstra-EF wrote:Fijn dat ie in 1 keer loopt.

Heb je de accu dan 3 maanden eruit gehad ?

Rik :)

De accu heb ik inderdaad drie maanden uit gehad.Op zolder neergezet.Maar het is wel een gloednieuwe accu,hij hoefde niet op de druppelaar.

Echt typisch Opel,gewoon in 1 keer starten hahahaha

gr Marcel.

@KadAstra-EF wrote:Fijn dat ie in 1 keer loopt.

Heb je de accu dan 3 maanden eruit gehad ?

Rik :)

De accu heb ik inderdaad drie maanden uit gehad.Op zolder neergezet.Maar het is wel een gloednieuwe accu,hij hoefde niet op de druppelaar.

Echt typisch Opel,gewoon in 1 keer starten hahahaha

gr Marcel.

@Mr.F wrote:Mooi! :)

Mijn Astra F houd alleen maar korte winterslaapjes tijdens de sneeuw & pekel :D

Zelfde verhaal voor mijn E`tje maar hij wordt alleen maar zaterdags gebruikt...vorige week lekker door de wasstraat....was ie weer lekker wit...maarja vandaag weer vogelpoep er vanaf kunnen halen...scheit vogels ;)

@Mr.F wrote:Mooi! :)

Mijn Astra F houd alleen maar korte winterslaapjes tijdens de sneeuw & pekel :D

Zelfde verhaal voor mijn E`tje maar hij wordt alleen maar zaterdags gebruikt...vorige week lekker door de wasstraat....was ie weer lekker wit...maarja vandaag weer vogelpoep er vanaf kunnen halen...scheit vogels ;)

Terug
Naar boven