Omdat tijdens de vakantie mijn huidige Kenwood (8 jaar oud !!) plots de geest heeft gegeven (wel de 2de Mask binnen 3 maand van mij die sneuvelt) heb ik vanmiddag een andere radio gekocht.
De keuze is gevallen op de Kenwood KDC-W6541U.
Deze radio heeft oa. USB, MP3, traploos instelbare kleur voor display, en een line in voor de DVD speler.
Omdat ik op mijn huidige radio de DVD speler via een interface op de wisselaar ingang had aangesloten en ik deze straks via een LINE-IN kan aansluiten houdt ik dus de wisselaar aansluiting over.
Van mij eerste Kenwood radio heb ik nog een wisselaar liggen (KDC-C660) maar de kabel hiervan is kapot.
Mijn vraag is :
- Hoe kom ik aan een losse wisselaar kabel die geen €90,- los kost ?
- Heeft iemand een oplossing om in een Astra G netjes een USB aansluiting weg te werken zodat ik deze nog wel makkelijk kan gebruiken ?
(Het dashboardkastje zit helemaal vol, net als de 2de DIN vak).
- Waar kan ik het beste de wisselaar monteren ?
(indien ik hier een kabel voor kan vinden)
Gr. Arjan
De keuze is gevallen op de Kenwood KDC-W6541U.
Deze radio heeft oa. USB, MP3, traploos instelbare kleur voor display, en een line in voor de DVD speler.
Omdat ik op mijn huidige radio de DVD speler via een interface op de wisselaar ingang had aangesloten en ik deze straks via een LINE-IN kan aansluiten houdt ik dus de wisselaar aansluiting over.
Van mij eerste Kenwood radio heb ik nog een wisselaar liggen (KDC-C660) maar de kabel hiervan is kapot.
Mijn vraag is :
- Hoe kom ik aan een losse wisselaar kabel die geen €90,- los kost ?
- Heeft iemand een oplossing om in een Astra G netjes een USB aansluiting weg te werken zodat ik deze nog wel makkelijk kan gebruiken ?
(Het dashboardkastje zit helemaal vol, net als de 2de DIN vak).
- Waar kan ik het beste de wisselaar monteren ?
(indien ik hier een kabel voor kan vinden)
Gr. Arjan