• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wissers voor vectra C GTS 2005

aapje1963

Post veel
Ik heb een tijd terug een adresje gehad van Speaker www.wisserbladen.nl

Nu kom ik de site niet meer op door ene beveiliggings melding

mensen ervaring mee en een andere manier van bestellen een tel nr of zo

vr gr

Arnold

De volgende website bevat malware.

Google Chrome heeft de toegang tot www.wisserbladen.nl voor nu geblokkeerd.

Zelfs als u deze website in het verleden veilig heeft bezocht, is de kans heel groot dat uw computer met malware wordt geïnfecteerd als u de website nu bezoekt.

Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal, financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt. Meer informatie

@speaker wrote:Ik kom de site wel op hoor. Zal wel aan je computer liggen ,lijkt me ! :thumb

bestel eens een paar ruitenwissers voor mij dan Peet.

heb het 3 keer geprobeerd maar nooit iets gehoord, ook niet via gewone mail.

Moge,

Ik heb 'n setje flatblades bestelt bij Mister Auto,prima spul en prima geregeld....

Willem

Sent from my iPhone using Tapatalk

Is wel een oud berichtje...

Ik vond dit berichtje op een Citroen forum

Zie hier de reactie van wisserbladen.nl

Ik heb hier overigens niets mee van doen, dus heb er ook verder geen enkel belang bij, maar vind de ruitenwissers goed en goedkoop!

Geachte heer,

Bedankt voor uw feedback!

Dit probleem is bekend bij ons. Bij een klein aantal bezoekers geeft de

virusscan inderdaad een Trojaans paard aan. We zijn al een tijd bezig om

de oorzaak van deze melding te achterhalen maar zonder succes. Gelukkig

zijn we bezig met een nieuwe site, dan zou het probleem verholpen moeten

zijn. Uiteraard heeft de site geen echt virus!

Als er mensen zijn die het toch niet vertrouwen kunnen ze uiteraard ook

via de mail bestellen: info@wisserbladen.nl

Met vriendelijke groet,

Marc de Jong

wisserbladen.nl

Ik ben ondanks de waarschuwingen toch doorgegaan naar de website www.wisserbladen.nl en het formulier ingevuld met gegevens van auto end, nu drie dagen terug maar geen reactie terug???

Zal me anders toch verder moeten gaan verdiepen, ik had dit gelezen bij Speaker en dacht leuke prijs en Als Speaker ze gebruikt zal het wel goed zijn ;)

Sorry Peter ik weet niet hoe jij het doet bij wisserbladen.nl maar mij is het helaas niet gelukt.

Mails rechtstreeks naar mail adres worden niet beantwoord envia de website (als je er al op komt tegen alle negatieve adviezen in.... dan wordt er ook niet gereageerd.

Iemand met andere optie voor wel goede fladblade voor redelijke prijs ?

Action heb ik geprobeerd is niets... althans vind ik.

groetjes

Arnold

Roopesh, en wv381

Wat zijn jullie ervaringen met Bölk??

Sluiten ze goed op de ruiten aan... en wissen ze goed?

tevens zijn die bevestiging dingen die aan je armen gaan niet erg groot bij dit mek?

Gr Arnold

Hoi Arnold,

De wissers sluiten goed aan,bij sterke wind komt de linkerwisser beneden iets los en laat een waterspoor na,maar dit is niet erger dan bij niet flatblades.

De bevestigingsblokken vind ik niet storend,maar dat is persoonlijk...

Gr Willem

Sent from my iPhone using Tapatalk

heb pas geleden flatblades van Bosch besteld bij www.franks-ruitenwissersjop.nl de levering duurt wat langer maar er worden geen verzendkosten in rekening gebracht en naar mijn idee zijn ze erg goedkoop in vergelijking met andere aanbieders. Levering en terug koppeling over de status van de order is erg netjes.

Ebay.de vorig jaar een setje Flatblades voor de Seat Leon gekocht van Bosch. Ik was iets van 17.50 kwijt incl. verzenden. Die krengen kosten hier ver over de €40,-..

Terug
Naar boven