• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wist je dat...

wij gister met groepje naar zandsculpturenfestival zijn geweest in hoensbroek

dit eigenlijk oplichterij is

ze 7 euro pp vragen

er welgeteld 5 zandkastelen en 10 sculpturen stonden

we dus met een half uur al buiten waren

Ik net de briljante ingeving kreeg om voor de grap eens de RCA kabels van mijn videocamera in de aux ingang van de stereo op mijn slaapkamer te stoppen en het andere eind in de laptop te pluggen

Dit verdomme nog werkt ook en ik nu dus gewoon gedownloade muziek van mijn laptop op de stereo aan het draaien ben :jerry

...ik gisteren een nieuwe muis, keyboard, en call of duty black ops heb gekocht?

...ik toen €209 euro kwijt was?:o

[rquote=1824408&tid=134860&author=.:Stoffel:.]wjd ik een calibra 16v gekocht heb van eerste eigenaar uit '92 :D[/rquote]

Pics or BAN :vertag

P1228_24-12-10.jpg

P1046_25-12-10.jpg

DSC02606.jpg

wjd ik niet graag fotos upload

wjd ik ook niet graag gebanned zou worden :jerry

wjd ik vanvoor sneeuwbanden moest leggen omdat ik teveel vast zat in de sneeuw :swear

[rquote=1827216&tid=134860&author=custom]wist je dat ik morgen gewoon moet werken[/rquote]

Dat ik morgen ook de klos ben maar alleen omdat ik mijn vrije dagen helemaal op heb moeten gebruiken voor een vakantie naar Amerika.

[rquote=1827304&tid=134860&author=InjectTheVenom][rquote=1827216&tid=134860&author=custom]wist je dat ik morgen gewoon moet werken[/rquote]

Dat ik morgen ook de klos ben maar alleen omdat ik mijn vrije dagen helemaal op heb moeten gebruiken voor een vakantie naar Amerika.[/rquote]

wjd ik dat ook heb gedaan ..

ik nu nog 5 weken vakantie over heb

omdat ik eerst alle adv en andere vrije dagen heb gebruikt ...

ik dus de helft van mijn gespaarde uren over had

daar dus weer de nieuwe vakantie uren van dit jaar bij kwamen :P

ik het overigens wel prachtig mooi had in Michigan

ik daar 5 weken met me meisje heb gezeten :D

Terug
Naar boven