• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wist je dat...

wjd ik zometeen een voorschouwing van mijn nieuw op te leveren huis heb?

ik gewoon ook nog van 5 tot 8 moet werken vanavond in heeswijk dinter?

wjd het een eid rijden is naar heeswijk dinter

wjd ik daar geen klap om geef

wjd ik nog nooit wat gepost heb in dit sub forum

wjd dit ook waarschijnlijk de laatste keer was

wjd ik nu ga stoppen

wjd...wjd..wjd...

pinda.jpg

:D

Wist je dat we een Astra G hebben. Maar dat deze zaterdag helaas weg gaat.. :(

Wist je dat deze dan plaats gaat maken voor een Zafira OPC :wub

... ik op dit moment in staat ben om iemand in mijn familie te vermoorden die niets anders als ellende voor ons betekend heeft omdat de verrekte h**r g*dverdomme maar niet dood gaat terwijl onze overbuurvrouw vanochtend aan een hartstilstand overleden is, een zoon van haar momenteel aan het vechten is voor zijn leven na een longtransplantatie, een tante van me tegen k*nker aan het vechten is enzovoorts enzovoorts :argue:fy1:argue:fy1:argue

... ik serieus in staat ben om net zo lang door te gaan met dingen te slopen/vernielen tot ik óf opgelucht ben, óf van moeheid in elkaar zak, óf ik in de cel zit..

... ik werkelijk niet weet waarom ik 's ochtends nog mijn bed uit kom :argue

[rquote=1885626&tid=134860&author=InjectTheVenom]... ik op dit moment in staat ben om iemand in mijn familie te vermoorden die niets anders als ellende voor ons betekend heeft omdat de verrekte h**r g*dverdomme maar niet dood gaat terwijl onze overbuurvrouw vanochtend aan een hartstilstand overleden is, een zoon van haar momenteel aan het vechten is voor zijn leven na een longtransplantatie, een tante van me tegen k*nker aan het vechten is enzovoorts enzovoorts :argue:fy1:argue:fy1:argue

... ik serieus in staat ben om net zo lang door te gaan met dingen te slopen/vernielen tot ik óf opgelucht ben, óf van moeheid in elkaar zak, óf ik in de cel zit..

... ik werkelijk niet weet waarom ik 's ochtends nog mijn bed uit kom :argue[/rquote]

Wjd ik je toch heel veel sterkte wens en hoop dat je je niet gek laat maken

wist je dat als je bij googlemaps bij de routebeschrijving Japan naar china invult en laat berekenen je dan bij punt 42 op een jetski moet stappen volgens google maps :P

[rquote=1826667&tid=134860&author=drempelvrees]wjd ik verrek van de keelpijn, maar toch lekker stug door blijf roken[/rquote] ik er nu ook last van heb maar ook stevig door blijf gaan.

[rquote=1885982&tid=134860&author=GlennGSI]wist je dat als je bij googlemaps bij de routebeschrijving Japan naar china invult en laat berekenen je dan bij punt 42 op een jetski moet stappen volgens google maps :P[/rquote] dat wist ik niet nu wel en wist jij ook dat het 782 km is met de jetski ??

wist je dat ik morgen ga werken en woensdag vrij ben..

wjd ik woensdag waarschijnlijk men vec 2.5 v6 ga halen!?!?

wjd ik het fijn vind om men vec v6 ta gaan halen

Terug
Naar boven