• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Witte knipperlichtglazen Monza Senator A1 Commodore C

Nou, ik heb dan toch nog niemand zich moeite zien doen om op een A2-type oranje knippers te monteren.

Nou is het absoluut niet zo dat ik op mijn commo voyage een hele A2-neus ombouw omdat daar wel witte glazen in zitten.

Nee, nee, op een commo hoort een commo-neus, maar het enige wat ik net iets minder vind, is dan toch dat oranje.

Ennuh, Ben, ik zie liever zilver of RVS dan Goud of koper. Anderen zien misschien nog liever matzwart.

Ik heb ook nooit gezegd dat ik witte knipperlichten niet mooi vond,enkel dat ik ze wat te modern vind bij een oude A1 Monza,staat opzich goed,alleen vind ik het wat te modern uitvallen.

Ik vind het niks, dat oranje. Een A2 is met witte knippers mooier. Toch mooi, dat je met Photoshop alvast een impressie kan maken.

Maar ik kan erin komen, dat als je een witte A1 hebt, dat witte knippers wel weer mooi zijn. Ik stel het me zo voor bij m'n witte Rekord, en dan heeft het wel wat, denk ik.

Net zoals die deels meegespoten spiegels op jouw oranje Monza, dat vind ik ook mooi. En het kan ook qua tijdsbeeld, want je zag in die jaren al meer auto's met meegespoten spiegels. Misschien een optie om dat bij mijn Monza ook eens te laten doen, gelijk in combinatie met de motorkap, om de steenslag verwijderd te hebben. Ik zal eens een bezoekje brengen aan m'n spuiter, wat dat gaat kosten.

Ik vind die oranje lampjes 3x niks. Steekt zo af op een auto. En om daarom de hele auto oranje te spuiten gaat mij wat ver.;);)

Ik hoop dat het gaat lukken met die lampjes en dat het een schappelijke prijs wordt. Die mensen hebben toch wel effe nodig om dat te berekenen moet ik zeggen.

Maar zo blijft dit topic wel mooi steeds omhoog komen en zo zie je dat over maak niet te twisten valt maar dat dat wel wordt gedaan.

Eindelijk wat nieuws aan de horizon.

Kan de lampen laten maken. Kompleet met spiegel en glas. Alleen zijn de eenmalige kosten veel te hoog. Ik zou nu 250 setjes moeten bestellen.

De prijs ligt dan bij ca. euro 175,-. Dat is dan wel incl. E1 keurings certificaat. ex certificaat zal iets goedkoper zijn maar dan kan ik ze niet in Duistland verkopen.

Aangezien ik denk dat ik max. 50 setjes zal verkopen gaat dit hem niet worden.

Dus mochten er 250 gegadigden zijn (die ook nog vooruit willen betalen) dan houd ik mij aanbevolen.

Dat is wel een forse investering, 250 x 175 euries. Volgens mij rijden er nog geen eens zoveel Sennies/ Monza's A1 rond hier, dus je hebt maar een beperkte aftermarket voor die dingen. Maar met dat E1 keur, kan ze je toch in heel Europa verkopen?

Klopt maar ik heb niet zoveel cash om dat zomaar even voor te schieten.

Denk overigens de meeste hier niet. En daar komt nog bij dat niet iedereen euro 175,- wil betalen voor eensetje knipperlichten.

Terug
Naar boven