• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Witte nummerplaat bestellen.

D.J.R.

Post weleens wat
Heeft iemand een site of adresje waar je goed koop witte plaaten kunt bestellen voor de aanhanger.

Ik rij nu 5 weken met de plaat rond van de oude vectra.:P

Gisteren had ik de wouten achter me en kreeg een waarschuwing.:D

Bij Brezan betaal ik 12 euro:vertag maar volgens mij kan dat goed koper.

Dirkjan

Ik heb ooit eens de oude plaat (overgang van normaal naar euro platen) wit geschilderd..

netjes om de letters heen.

NOOIT wat over gehoord haha...

Willem

Ik heb ooit eens de oude plaat (overgang van normaal naar euro platen) wit geschilderd..

netjes om de letters heen.

NOOIT wat over gehoord haha...

Willem

Geloof dat een bekeuring duurder is als 12 euro en dat je dan het risico wil nemen om misschien 2 of 3 euro goedkoper uit te zijn begrijp ik niet helemaal.

Geloof dat een bekeuring duurder is als 12 euro en dat je dan het risico wil nemen om misschien 2 of 3 euro goedkoper uit te zijn begrijp ik niet helemaal.

ik heb er een op mijn fietsendrager en een op mijn kar.

maar geen idee wat ik ervoor betaald heb

volgens mij ook iets rond die koers

mijn gele platen met opgelegde letters waren wel iets duurder :wub

ik heb er een op mijn fietsendrager en een op mijn kar.

maar geen idee wat ik ervoor betaald heb

volgens mij ook iets rond die koers

mijn gele platen met opgelegde letters waren wel iets duurder :wub

ik zou gewoon een plaat halen van die paar eurocenten die je aan verschil pakt kan je geen risico gaan lopen

dus halen die plaat:P

ik zou gewoon een plaat halen van die paar eurocenten die je aan verschil pakt kan je geen risico gaan lopen

dus halen die plaat:P

Als ik jou was zou ik die spoiler achterop dan maar ff uitstellen en eerst investeren in een witte plaat,als ze je pakken duurt die spoiler aleen maar langer ;)

Als ik jou was zou ik die spoiler achterop dan maar ff uitstellen en eerst investeren in een witte plaat,als ze je pakken duurt die spoiler aleen maar langer ;)

Het kan wel een paar euro goedkoper en dat is een plaat van 12euro bestellen bij brezan en hem met de fiets gaan ophalen schilt je toch al gauw 2 liter bezine.

Het kan wel een paar euro goedkoper en dat is een plaat van 12euro bestellen bij brezan en hem met de fiets gaan ophalen schilt je toch al gauw 2 liter bezine.

Ik had es gehoord dat je ze ook voor 6 euro kon krijgen.

scheelt toch weer de helft.

Maar ga dan toch maar naar brezan een plaatje bestellen.

Ik had es gehoord dat je ze ook voor 6 euro kon krijgen.

scheelt toch weer de helft.

Maar ga dan toch maar naar brezan een plaatje bestellen.

Terug
Naar boven