• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Witte Raaf

lol nee,

heeft wel een reden hoor want zoals je misschien wel of niet kan zien zit er een drempeltje voor het parkeervak

en die neem ik natuurlijk altijd schuin en anders moet ik weer achteruit steken met de kans dat ik de bumper raak vandaar

en natuurlijk moet ik ook weer uitkijken dat ik niet te ver naar voor rijd en de stoeprand raak.

lastig hoor netjes parkeren :jerry

@GTS2.2DTI wrote:Jammer dat je de fotos via Imageshack uplaod. Kun je niet beter een een accountje aanmaken bij mijn album ofzo?

Imageshack vind ik 3 keer niets..

Imageshack gebruik ik ook, alleen gebruik ik de link van de grote foto, da's wat duidelijker. En er verdwijnen geen foto's bij hun. Mijn oudste zijn minstens 10 jaar en nog steeds te vinden :thumbup

Vergeet ik helemaal: erg mooie opc :wors :wors

Jammer dat je de fotos via Imageshack uplaod. Kun je niet beter een een accountje aanmaken bij mijn album ofzo?

Imageshack vind ik 3 keer niets..

Zeker mooi. Al die metertjes zijn ook niet mijn ding en die witte achterlichten op Imageshack ook niet.

Verder vind ik hem 4 uitlaatjes het mooist.

Super dik!

ieder zijn eigensmaak natuurlijk maar de meters zijn wel een must met een turbo blok

die net ff wat meer pkaas heeft.

en ja die witte achterlichten heb ik natuurlijk niet voor niets vervangen.

de uitlaat blijft er natuurlijk gewoon onder aangezien dit een A-klasse is en die met die

4 pijpjes niet.

de achterzijde is trouwens nog niet klaar daar komt nog een hoogglans zwart diffuser onder.

gr,Raaf

Ik vind dat zwarte dak SUPER vet!!

Niet alle meters langs de stijlen zijn toch nodig voor de turbo?

turbodruk,fuelratio,spruitstuk temp.,digitale toerenteller 10.000rpm en

digitale KM teller tot 300KM/uur dus ja zekers wel.

tenzij je natuurlijk als een oma rijd in je turbobak :jerry

gr,Raaf

Dan heb je toch geen ruk meer aan je normale kilometerteller?

Dan zou ik er voor kiezen om dat daar in te verwerken :kewlpics

ach als ik onder de 260KM blijf kan ik dat van de normale teller aflezen :jerry

en ja misschien had ik er met een stuk of 2 minder kunnen doen maar ik vind

de tellers juist erg leuk en het staat goed qua blauwe leds in de rest van het int.

het blijft een kwestie van smaak :hmmz

gr,Raaf

ja kan de tellers instellen zodat ze gelijk lopen en ik heb nog een digitale en analoge

KM teller die op gps gaat die zit op mijn dubbeldin als je goed kijkt kan je hem zien.

er zit daar ook een G krachten teller op en 1 met graden als de auto helt. :wtf

gr,Raaf

Die had ik gezien ja

Vind het zelf knap irritant dat m'n kilometeller en de teller op de navi 5 tot 10 km schelen

Maar goed, hij zal toch niet veel hellen als je hem verlaagd hebt?

de origenele km tellers wijken altijd af vandaar de correctie die ze toepassen bij een boete als je te hard rijd.

maar 5 tot 10 km is wel erg veel die van de gps is nauwkeurig denk ik.

als ik door een 80km zone rijd ga ik altijd op de gps rijden en heb nooit een boete gehad.

gr,Raaf

Terug
Naar boven