• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Witte Raaf

Wat een kar zeg! :wors

Ik heb de foto destijds gemaakt die je nu gebruikt als avatar..

Zou je het leuk vinden om nog eens wat foto's door mij te laten maken als hij klaar is?

gr jeroen

10239826413_2a368722b8_o.jpg

Jeroen,

ik heb de foto's gezien die toen voor Chun had gemaakt en ja het niet toevallig dat ik

jouw foto heb gebruikt voor mijn avatar!

Kon namelijk geen mooiere foto vinden :kewlpics

Het lijkt mij waanzinnig als je er nog een aantal kon maken dadelijk wanneer ik gereed ben.

kan ik gelijk mijn avatar veranderen LOL

gr,Raaf

Die wielkasten vindt ik wel erg strak zo,

zullen jullie mij ook wel een keer hebben gezien op zuid en regio barendrecht.

De mijne gaat nu ook weer binnen kort onder het mes.

Moet toch een keurmeester zo gek krijgen die dat accepteerd met zo'n knopje. Heb het vaker gehoord hoor.

Ze zijn eerder bang om de confrontatie aan te gaan met de rdw keurmeester en dan wijzen ze je de deur.

ja volgens mij kwam ik je laatst tegen bij de BP barendrecht.

ik was niet met mijn Astra maar met een grijze R32

je cabrio heeft zo een ghostpaint toch?

gr,Raaf

Klopt, Door de vele diefstallen,vandalisme schade een beetje verwaarloost dus ik ga hem weer opknappen.

Die kleur komt trouwens niet meer op, maar nu gewoon een uni-kleur welke kleur is nog steeds een dilemma :???:

Haha dat m5 blok is bijna klaar. Mijn blok is nog alleen geboord en gehoond nog. Onderdelen om te bouwen zijn er al wel :thumb. Alleen wete we nog niet hoe de planning precies gaat zijn, mijnes gaat ook nog naar Berry hahahah!!

@Raafisrafi wrote:m2,

hoe gaat het met jouw blokkie?

bijna klaar hoop ik zodat Andre verder kan met de mijne :D

gr,Raaf

Ziet er goed uit die astra,mooi dat hij weer begint vanaf de kale plaat, krijg je uit eindelijk het mooiste resultaat :thumbup

Terug
Naar boven