• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wonderbolt - oil restrictor bout - **Ze zijn op!!**

origineel gepost door ZafiraOPC

tijgertje is op vakantie met jullie geld

haha zal die niet ver komen haha

ik zie hem nog wel vaak hier online, alleen dit topic vermijd ie:P haha nee hoor. Ze zullen ooit toch wel is komen:D

Volgende keer als ik naar EDS ga neem ik er wel een paar mee:D

Succes heren ik leef met jullie mee!

origineel gepost door Jerk

Van die €150 kan die hooguit een weekend center parcs doen :jerry

haha jah in zijn 1tje gezellie maar ik weet waar die woont dus knal binnekort wel ff langs haha

mensen, niemand heeft betaald toch. Dus laten we de leuke grappen achterwege laten. Hij zal andere belangrijkere zaken aan zijn hoofd hebben. Grtz martijn

origineel gepost door martijn b.

mensen, niemand heeft betaald toch. Dus laten we de leuke grappen achterwege laten. Hij zal andere belangrijkere zaken aan zijn hoofd hebben. Grtz martijn

Hij zal er ook heus niet vandoor gaan met het (eventuele) geld

Hij zal het wel ergens druk mee hebben

origineel gepost door martijn b.

Hij zal er ook heus niet vandoor gaan met het (eventuele) geld

Hij zal het wel ergens druk mee hebben

Precies we hebben idd nog niet betaald.

En nee hij zal er niet vandoor gaan.

@AstraGCoupeTurbo Met wie ga je? heb vandaag gehoord dat er iemand met je mee wou haha.. zie je dinsdag..

Greetzz

idd niemand heeft nog betaald. Dit is uit voorzorg. :angel Mocht het niet lukken dan ben ik verders financieel gezien niemand iets schuldig.

Ben niet gek.:D

En idd, het was toch even druk:

40m2 tegels gelegd, 3m3 zand in de tuin gedaan. Pas stukken

geslepen uit tegels van 60x60.

Auto onderhoud.

Huis ff verder aan kant maken. oa kinderkamer enzo. :P Kost hoop tijd en geld.:vertag

Moeders helpen met verhuizen.

Maar even een update:

De bouten zijn volgende week klaar volgens de draaier.

Hij gaat ze uit grotere bouten uitdraaien, vervolgens worden ze uitgeboord op de 2 MM, de spoelpoorten in de bout zelf wordt gemaakt op 3,5 mm precies zoals de bout van Percy.

Percy heeft er een stuk ingemaakt, ik laat ze uit 1 stuk maken. Had begrepen dat Garret ze ook uit 1 bout maakt en niet eerst op 6 mm in boort en er dan een stuk inzet.

Als je ze wel met 6 in boort en er een stuk inzet krijg je een kamer in je bout. Deze is niet nodig. Olie perst zichzelf toch wel door het gat naar binnen, zeker als de druk groot genoeg is.

origineel gepost door zetos

Van die €150 kan die hooguit een weekend center parcs doen :jerry

haha jah in zijn 1tje gezellie maar ik weet waar die woont dus knal binnekort wel ff langs haha

Is goed hoor je mag hem ook halen. What ever you want.

hey tijger:jerry

Fijne vakantie gehad?

Maar ff alle gekheid op een stokje.

Weet je al hoe ver die bouten zijn of laat je ze pas maken als je 15 persoonen heb gevonden die hem willen hebben?

Greetzz

Ja, had eigenlijk al gehoopt om op de 15 man te zitten.... Tenminste als ik eerlijk mag zijn.

Wat nu nog gedaan moet worden is:

Gaten boren en draad tappen.

Maar met de huidige bezetting en werkzaamheden heb ik enig twijfel of het deze week wel goed zal gaan komen. Mijn klus is namelijk iets wat erbij gekomen is als laatste..... Dus zullen ze dit ook als laatste pas gaan behandelen.

Terug
Naar boven