• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Woofer kopen...dubbelspoels???

Ik zet de woofer te koop.

Ik heb een leuke 12 inch gezien waar ik dr 2 van ga kopen met een leuke versterker!:thumbup

Al ook getest of deze snel genoeg zijn voor je?

Muziek is echt iets van smaak. Een ander kan lastig voor je bepalen wat je mooi vind, alleen maar tips geven in welke richting je zou moeten zoeken.

Inderdaad. Ga eens eerst even lekker luisteren in winkels of bij mensen. Even langs zown meeting gaan met van die audio dudes kun je ook een hoop verschillen beluisteren.

Dat luisteren ken ik wel...in je eigen auto klint het toch weer anders.

Hangt van de auto af vaak.

In mn oude bmw met de bank los klonk mn oude lanzar woofertje super.

In mn oude a corsa vond ik hem tegen vallen.

Terwijl de setup/afstelling het zelfde bleef.

Ik heb nu 2 mtx woofers besteld, kameraad heeft daar 1 van in zn auto. Klinkt op zich niet verkeerd, maar hij heeft niet zon zware versterker er aan dus ik vind dat ie nog harder mag ;)

De afstelling is per auto altijd verschillend. Het is zelfs zo erg dat een instelling bij bijv de ene Corsa B wel lekker klinkt, terwijl het bij een andere Corsa B weer anders klinkt.

Ik weet niet welke je heb besteld van MTX, maar ik zou eens op showyoursound eens kijken of Jacco er geen kist ontwerp voor heeft berekend. Jacco is (zo ver ik weet) namelijk een medewerker bij MTX.

Jah had al een mooi kistontwerp van hem gezien.

Met een poort....ipv een sleuf,

Anders dan zoals ie op de bijgeleverde papieren staat.:wtf

Maar denk dat ik gewoon 1 gesloten kist maak met tussenschot zodat ze allebij 35.5 liter per stuk hebben

Heb nu een kist gemaakt die wel past....

Heb een Optidrive monoversterker gekocht...een gigantisch zwaar apparaat.

Doet 800 rms op 2 ohm:afro 1 ohm stabiel is die ook nog....

Moest het ding alleen ff opnieuw solderen.

Vandaag geprobeerd op de 15 inch en op de dubbele.:wub

Zit er haast aan te denken om ze alle 3 maar te gebruiken in een bestelbus ofzo:jerry

Afb010-7.jpg

de 15inch staat nog te koop:D

Terug
Naar boven