• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wordt er snacht's geflitst op snelwegen(a50, a67,a73)?

@wim-v6 wrote:-offtopic Wim aan het woord -offtopic

Ja Peet, We weten het, Je bent de beste Chauffeur ooit... :jerry :jerry

Iedereen maakt fouten, ook ik en een ieder ander...

kan eenmaal gebeuren, en maakt ook helemaal niet uit...

alleen Velen doen dingen die niet kunnen met opzet, en zelfs met automatisme, Bijvoorbeeld lekker vrachtwagentjes pesten, Dat geneurt automatich bij de gemiddelde Stropdas met een wat Gewildere lease auto...

volgas stampen, is niet van je zelf, en alles wat in de weg rijd, zoveel mogenlijk kwarren... is toch allemaal maar klootjes volk, in hun gezinsbakkies..

Weet niet, een golfje is ook een Kleine gezinsbak... haha...

Goed weer Back ontopic (daar moeten ze ook maar een icoontje voor maken vind ik..)

Willem

Wim, vrachtwagens krijgen van mij altijd de ruimte. Kom ik er een tegen op zo'n weg met van die "leuke" versmallingen dan rem ik af en knipper met mijn lichten zodat hij niet hoeft te stoppen, bijvoorbeeld. Ook als ìk voorrang heb.

En hier in de straat zit een "leuke" dubbele slinger: ga ik keurig even in de kant staan zodat hij de ruimte heeft. Als het kan dan hoeft een vrachtwagen voor mij nooit te stoppen. :angel

@wim-v6 wrote:-offtopic Wim aan het woord -offtopic

Ja Peet, We weten het, Je bent de beste Chauffeur ooit... :jerry :jerry

Iedereen maakt fouten, ook ik en een ieder ander...

kan eenmaal gebeuren, en maakt ook helemaal niet uit...

alleen Velen doen dingen die niet kunnen met opzet, en zelfs met automatisme, Bijvoorbeeld lekker vrachtwagentjes pesten, Dat geneurt automatich bij de gemiddelde Stropdas met een wat Gewildere lease auto...

volgas stampen, is niet van je zelf, en alles wat in de weg rijd, zoveel mogenlijk kwarren... is toch allemaal maar klootjes volk, in hun gezinsbakkies..

Weet niet, een golfje is ook een Kleine gezinsbak... haha...

Goed weer Back ontopic (daar moeten ze ook maar een icoontje voor maken vind ik..)

Willem

Wim, vrachtwagens krijgen van mij altijd de ruimte. Kom ik er een tegen op zo'n weg met van die "leuke" versmallingen dan rem ik af en knipper met mijn lichten zodat hij niet hoeft te stoppen, bijvoorbeeld. Ook als ìk voorrang heb.

En hier in de straat zit een "leuke" dubbele slinger: ga ik keurig even in de kant staan zodat hij de ruimte heeft. Als het kan dan hoeft een vrachtwagen voor mij nooit te stoppen. :angel

@mike hammer wrote:ik heb nieuws voor hem ze stonden te controleren.

Alleen flitst er nu niks meer alles is infra rood.

Gewoon hard straffen zulke weg misbruikers

Bron?

@mike hammer wrote:ik heb nieuws voor hem ze stonden te controleren.

Alleen flitst er nu niks meer alles is infra rood.

Gewoon hard straffen zulke weg misbruikers

Bron?

@RISL wrote:D'Angelo, maar goed dat je die tweede reactie verwijderd hebt, als je dat had laten staan, hadden we wel een probleem gehad en dat moeten we zien te voorkomen hè ;)

En zoals je in die reactie vroeg, heb ik je post maar even verandert, om de vrede hier maar een beetje te bewaren.

Daar ben ik me heel goed bewust van geweest!

aan de andere kant blij dat je het wel gelezen heb ;)

excuses voor mijn gedag king:

@itsthedch wrote:@RISL

ik maak helemaal niet iedere topicstarter voor idioot uit. (zo zou je het kunnen interpeteren mischien maar zo is het niet bedoelt)

rij zelf ook altijd te hard (zou ik mezelf ook idioot noemen dus)

er is bij mij een verschil tussen te hard rijden en belachelijk hard rijden

ik rij op de snelweg 140. geen 200

140 minimaal op de 120 wegen.

Jij moet gwn niet zo zeuren vindt ik!

200 als het even kan! Maargoed zo ben ik dan ;) altijd al geweest.

@RISL wrote:D'Angelo, maar goed dat je die tweede reactie verwijderd hebt, als je dat had laten staan, hadden we wel een probleem gehad en dat moeten we zien te voorkomen hè ;)

En zoals je in die reactie vroeg, heb ik je post maar even verandert, om de vrede hier maar een beetje te bewaren.

Daar ben ik me heel goed bewust van geweest!

aan de andere kant blij dat je het wel gelezen heb ;)

excuses voor mijn gedag king:

@itsthedch wrote:@RISL

ik maak helemaal niet iedere topicstarter voor idioot uit. (zo zou je het kunnen interpeteren mischien maar zo is het niet bedoelt)

rij zelf ook altijd te hard (zou ik mezelf ook idioot noemen dus)

er is bij mij een verschil tussen te hard rijden en belachelijk hard rijden

ik rij op de snelweg 140. geen 200

140 minimaal op de 120 wegen.

Jij moet gwn niet zo zeuren vindt ik!

200 als het even kan! Maargoed zo ben ik dan ;) altijd al geweest.

Edit: Fijn dat je 'm had verwijderd. Volgende keer graag even overdenken voordat je 'm post ipv achteraf.

En nu weer ontopic!

140 op de snelweg? Dat ligt ook maar aan de verkeerssituatie. Je moet je snelheid gewoon aanpassen aan de omstandigheden. Soms is 120 km/u al te hard, soms kan 200 km/u zonder problemen.

Edit: Fijn dat je 'm had verwijderd. Volgende keer graag even overdenken voordat je 'm post ipv achteraf.

En nu weer ontopic!

140 op de snelweg? Dat ligt ook maar aan de verkeerssituatie. Je moet je snelheid gewoon aanpassen aan de omstandigheden. Soms is 120 km/u al te hard, soms kan 200 km/u zonder problemen.

@martklanderman wrote:@Vectra-gts C wrote:wel een vraag die niks te maken heeft met opels.

maar wordt er snacht's geflitst op snelwegen.

ik heb op een zaterdag om 12uur zitten planken tot 200 en op de terugweg van 4uur tot 6uur ook..

is de kans groot dat ik geflitst ben?

Ik zou me eerder zorgen maken of je papa dit forum niet leest ;) En mocht je geflitst zijn: eigen schuld dikke bult.

om het forum zou ik me niet zo'n zorgen maken, mijn papa is niet zo handig met lezen van dergelijke fora, de post lezen daarin tegen dan weer wel king: met name die blauwe enveloppe :hmmz

@martklanderman wrote:@Vectra-gts C wrote:wel een vraag die niks te maken heeft met opels.

ik heb op een zaterdag om 12uur zitten planken tot 200 en op de terugweg van 4uur tot 6uur ook..

Ik zou me eerder zorgen maken of je papa dit forum niet leest ;) En mocht je geflitst zijn: eigen schuld dikke bult.

om het forum zou ik me niet zo'n zorgen maken, mijn papa is niet zo handig met lezen van dergelijke fora, de post lezen daarin tegen dan weer wel king: met name die blauwe enveloppe :hmmz

@petrolhead wrote:@martklanderman wrote:@Vectra-gts C wrote:wel een vraag die niks te maken heeft met opels.

Blauwe is gewoon belasting... Die van het CJIB wil je niet hebben. Die zijn wit, aan de linkerkant paars met wat die weegschaaltjes erop en nog wat crap van het CJIB....

@petrolhead wrote:@martklanderman wrote:@Vectra-gts C wrote:wel een vraag die niks te maken heeft met opels.

Blauwe is gewoon belasting... Die van het CJIB wil je niet hebben. Die zijn wit, aan de linkerkant paars met wat die weegschaaltjes erop en nog wat crap van het CJIB....

@jeroenk wrote:@petrolhead wrote:@martklanderman wrote:@Vectra-gts C wrote:wel een vraag die niks te maken heeft met opels.

oeps die bedoel ik king:

@jeroenk wrote:@petrolhead wrote:@martklanderman wrote:@Vectra-gts C wrote:wel een vraag die niks te maken heeft met opels.

oeps die bedoel ik king:

@martklanderman wrote:@jeroenk wrote:

Zo dat weet je goed! :jerry

Ja lach maar, zal ik ze doorsturen...?? ;)

@martklanderman wrote:@jeroenk wrote:

@RISL wrote:Edit: Fijn dat je 'm had verwijderd. Volgende keer graag even overdenken voordat je 'm post ipv achteraf.

En nu weer ontopic!

ZIE PB!

@RISL wrote:Edit: Fijn dat je 'm had verwijderd. Volgende keer graag even overdenken voordat je 'm post ipv achteraf.

En nu weer ontopic!

ZIE PB!

@martklanderman wrote:@jeroenk wrote:@martklanderman wrote:@jeroenk wrote:

Hahah ik heb er nog nooit 1 op de mat gehad, dat hou ik graag zo ;)

Ik voor snelheid ook niet... Edit: Zie auto :jerry

Wel voor langs het spoor lopen :angel

Terug
Naar boven