• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wordt er snacht's geflitst op snelwegen(a50, a67,a73)?

Vectra-gts C

Post weleens wat
wel een vraag die niks te maken heeft met opels.

maar wordt er snacht's geflitst op snelwegen.

ik heb op een zaterdag om 12uur zitten planken tot 200 en op de terugweg van 4uur tot 6uur ook..

is de kans groot dat ik geflitst ben?

Korps noord-limburg is aardig fanatiek de laatste tijd.

Afgelopen donderdagnacht :wtf om 1.30 zoiets stond de flitswagen op de napoleonsbaan in Baarlo voor bij de Tango.

Op de A67 staan ze heel geregegld, ook snachts.

Vaak tussen het esso tankstation na afslag helden en vlakbij afrit asten.

Op de A73 staat ook zeker vaker snachts een flitser, meestal tussen afrit horst en venray-noord.

G

Korps noord-limburg is aardig fanatiek de laatste tijd.

Afgelopen donderdagnacht :wtf om 1.30 zoiets stond de flitswagen op de napoleonsbaan in Baarlo voor bij de Tango.

Op de A67 staan ze heel geregegld, ook snachts.

Vaak tussen het esso tankstation na afslag helden en vlakbij afrit asten.

Op de A73 staat ook zeker vaker snachts een flitser, meestal tussen afrit horst en venray-noord.

G

Handiger om dat te vragen voor dat je gaat boeken:P :jerry

Radio en een flitsmelder app kom je vaak al een heel eind.

Handiger om dat te vragen voor dat je gaat boeken:P :jerry

Radio en een flitsmelder app kom je vaak al een heel eind.

Ja, er wordt 24 uur per dag geflitst. Ook binnen de bebouwde kom. En met die snelheid is het geen overtreding maar een misdrijf.

Ja, er wordt 24 uur per dag geflitst. Ook binnen de bebouwde kom. En met die snelheid is het geen overtreding maar een misdrijf.

En kennis binnen het korps hebben denk ik, verder zou ik geen opties weten

Maar het is wel een feit, als je met dergelijke snelheden geflitst bent zal het geen weken duren.

Ben zelf een 7 jaar geleden geflitst met een calibra 16v met ongeveer 195 op een 80 kmweg

(voor de bekenden hier in de buurt, het was onderlangs de maas van kessel naar hout-blerick).

Het heeft welgeteld 6 dagen geduurd eer de oproep om te verschijnen voor de rechtbank op de mat lag.

En kennis binnen het korps hebben denk ik, verder zou ik geen opties weten

Maar het is wel een feit, als je met dergelijke snelheden geflitst bent zal het geen weken duren.

Ben zelf een 7 jaar geleden geflitst met een calibra 16v met ongeveer 195 op een 80 kmweg

(voor de bekenden hier in de buurt, het was onderlangs de maas van kessel naar hout-blerick).

Het heeft welgeteld 6 dagen geduurd eer de oproep om te verschijnen voor de rechtbank op de mat lag.

Als ik in die buurt zou wonen had ik toch echt de grens overgegaan om te stampen..

dat doe ik nu zelfs.

Probeer altiijd binnen veilige marges te blijven.

effe 190 aan tikken en weer gaslos in NL hooguit...

Willem

Als ik in die buurt zou wonen had ik toch echt de grens overgegaan om te stampen..

dat doe ik nu zelfs.

Probeer altiijd binnen veilige marges te blijven.

effe 190 aan tikken en weer gaslos in NL hooguit...

Willem

Terug
Naar boven