• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wordt het wel wat met nieuwe regering?

kadscona

Post weinig
Aangezien er in de laatste tien jaar nogal wat kabinetten vroegtijdig gesneuveld zijn, vraag ik me af in hoeveel weken het kabinet Rutte2 zal sneuvelen, als het al van de grond komt. Misschien iets voor een weddenschap? Ik denk twee weken en Rutte wordt uit de VVD geschopt met het advies om lijsttrekker van de SP te worden. :jerry

ELLENDE dat word het, Bedank KIEZEND NEDERLAND..

VVD laat zich kiezen, zo dat hebben we binnen, dan gooien we dat ROER ook meteen maar weer om...

Schadalig gewoon!!!

Willem

alles wat ze willen komt toch niet door de 1e kamer..en ik geef ze een half jaartje, als ze het halen, wat valt er nog van je te "stelen" als je niks meer heb...

gr. arjan

Moet men ook geen vvd kiezen :jerry

Vroeger won de cda altijd. En deed dan ook precies wat ze zelf wilde.. Ik zie het verschil niet met toen en nu. pff.. politiek in Nederland.. Heb je wel eens zo'n debat gezien. Die mensen praten toch helemaal nooit op een manier alsof ze echt problemen met elkaar op willen lossen. Alleen maar discussies over elkaars woordgebruik ipv wat er nou echt gezegd wordt.

Nederland is gewoon een land van zinloos gedoogde regelgeving waar de politiek alleen maar een springvijver is om erna een baan te krijgen waar je makkelijk je zakken kan vullen.. Het interesseert ze allemaal geen ene reet wat wij willen joh...

@wim-v6 wrote:ELLENDE dat word het, Bedank KIEZEND NEDERLAND..

VVD laat zich kiezen, zo dat hebben we binnen, dan gooien we dat ROER ook meteen maar weer om...

Schadalig gewoon!!!

Willem

Eh... je bedankt de verkeerde. Bedank in plaats daarvan beter het kontengedraai van de politici, maarja ook hier doet niemand ene f*ck aan :jerry

je had het wel van tevoren kunnen bedenken, als je de grootste prutsers bij elkaar kiest!!!

Je kan beter op de grootste idioten stemmen dan op de mensen die Bergen beloven, en diepere dalen Creëren dat is hier gewoon altijd al zo geweest..

Willem

Ik had al een hekel aan "politiek". Politiek wil in mijn optiek alleen maar zeggen dat ze beloven wat jij graag wilt horen en daarna doen ze gewoon wat ze zelf willen. En dan nog lachen ook.

Rutte, gelukkig heb ik niet op hem gestemt maar, wat is dat voor een kerel?? Woont ie nog thuis?? Kan hij geen vrouw krijgen?? Of wil hij dat niet?? Ook zeker nooit in dienst gezeten, of misschien als hospik??

Ik kan, en wil geen hoogte krijgen van die vent.

Recht door zee, eerlijk en dus doen wat ze beloven en dan moeten ze nog beloven wat ik wil. Ja, ik weet het is een hele lijst maar op zo'n man wil ik nog wel stemmen maar ...........waar vind je die in de politiek??

Ja, een man, géén vrouw want als je die macht geeft, dan wordt dat meteen een tiran, zo van : ik ben hier de baas, kop houden.

Nee, een democratie is maar moeilijk maar je moet wat.

Dus wanneer gaan we rellen?

Maar ff zonder gein, wat een ruk akkoord.. m'n plan om een oldtimer te kopen is ook van de baan nu trouwens :'|

Democratie is dat je mag kiezen door wie je genaaid wilt worden

Dictatuur is dat er voor je bepaald wordt door wie je wordt genaaid

Ik heb Pvv gestemd en mn vriendin Sp, en hier zijn we dus niet blij mee :puke

Heb vroeger een beetje economie gehad.

Het lijkt net of we op sommige gebieden door regeltjes in een houdt greep worden genomen.

En de gene die die ...... regels maken hebben helaas niet in de gaten dat ze het doen.

probeer eens een lening te krijgen van een bank.

Wat nu in ieder geval gebeurt is dan iedereen die nog geld heeft het opzak houdt.

En dat lache bekkie heeft zich mooi laten naaien door die actievoerder van greenpeace.

Ze zijn even vergeten wat het voor de burger inhoud. ( waren dat niet de mensen die ze moeten vertegenwoordigen )

Kinderopvang zo duur dat je beter kunt stoppen met werken.

Dat we weer wegenbelasting moeten betalen voor onze oldtimers is mooi k...

en nu onder het mom van het milieu :puke straks betaal ik een euro per km ( auto komt niet veel buiten)

oh en 100 euro pm voor mijn daily diesel.

Heeft iemand de uitleg van Nijntje al gelezen Briljant.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/13159790/___Nijntje__legt_de_zorgpremie_uit__.html

En of ik de volgende keer een kruisje voor de zelfde club zet :swear denk het niet

Theun

ik heb gisteren ff nl 1 gekeken, maar wat een kippehok !!!

wat een gezeur en gezank.

ooo ja de vraag, mijn antwoord is een dikke NEEEEEEEE !!!

Terug
Naar boven