• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wrappen , dippen of rollen

Spuiten kost ook enorm veel geld als je er zelf al niet veel van kent. Het probleem met spuiten is ook (als het een dagelijkse wagen is) dat je direct met steenslag etc te maken krijgt en dat is ENORM spijtig voor je mooie nieuwe lak. Zou ik ook eerder opteren voor een wrap.

Als ik nou geld teveel had, liet ik de mijne gelijk spuiten in Line-X. Gezien bij Inside WCC :wors Dat gebruiken ze nu voor industriële doeleinden zoals laadbakken etc. Kost klauwen vol geld maar hij is stootvast en bijna kogelvrij en het is al in verschillende kleuren te verkrijgen. Onderhoud is enkel met een hoge druk en misschien wat zeep erover en ie is terug als nieuw.

heejjj de bus van W.A. en Maxima!

@-BlendjuH- wrote:@StinG wrote:ik heb op rollen aangevinkt

het "rol" resultaat:

velgen1.JPG

Die is wel erg vet :wub

Heb je ook foto's van dichtbij ?

@GSIFREAK wrote:me broertje is als goed is bezig nu om zijn corsa te dippen..

Welke kleur ?

dippen.. tja is gevoelig voor kras en schade enzo.

hangt er vanaf wat je gaat dippen.

rollen word nooit zo mooi vind ik.

dus blijft wrappen over.

kleine onderdelen zou ik spuiten/wrappen

en wrap op rode auto's moet je niet doen. gaat los laten

@Seth wrote:Ook de eerste keer dat ik hoor dat zelfs wrapfolie kleurdiscriminerend is :wtf

:jerry ja en dip wil niet op gele auto's :hmmz

ik heb ook de dip optie aangevinkt :thumbup

goed genoeg voor mij!

Heb toen met ong 3 uur engelen geduld gedeelte voor gedeelte overgespoten en het resultaat is best wel netjes geworden.

Reden is voor mij simpel ,Het is een oud hok en ik ben omdat het kunstof is ook nooit nauw aan het zien qa ruimte.

Past het door hem langs een paal te schuren dan doen we dat gewoon of bij parkeren paar keer tegen een boom of paal te drukken.

Ken je het zo weer bij spuiten

Nou das wel een mentaliteit om te rijden... :wtf "knal er maar op los, hij is toch gedipt..." Zo'n personen zijn meestal (lees wel meestal) de bestuurders die andere eigenaars hun bolide (die wel verzorgd worden) aanrijden en meestal nog vluchtmisdrijf plegen.

Hoho heb het over meubilair nietover auto,s ,daar ben ik voorzichtig mee.

Weet wat het is om je voertuig met schade aan te treffen

Merk gewoon heel vaak dat het net niet past door een paaltje ,boompje of dergelijke wat net naast de auto geplant is of voor of achter de auto(brommobiel ) en dan is kunstof mooi spul

@Ewoud94 wrote:@funkycorsa,

zit er goed uit! is het lastig om te dippen ik zit namelijk enorm te twijfelen!

als je er de tijd voor neemt en je goed inleest valt het wel mee.

echter ben ik te eigenwijs en heb buiten in de wind gedipt en dat zie je helaas ook.

maar neem je tijd en lees je goed in op bijv dipyourcar.com en dan is het goed te doen!!

Terug
Naar boven