Geachte forumgebruikers,
Graag alweer jullie mening.
Aangezien ik EINDELIJK vakantie heb en zoals velen die ga gebruiken voor een reisje en wat klusjes aan de wagen,
wil ik graag een idee uitwerken dat ik al lang in gedachten had.
Ik wil de interieur sierstrips van mijn Astra H wrappen, alleen geraak ik er niet goed uit welke kleur ik hiervoor ga gebruiken.
Hieronder een voorbeeldfoto van de sierstrips die ik bedoel (niet mijn wagen!)
Wel dezelfde interieurdelen, ik heb ook de donkergrijze afwerking, meer bekend als "charchoal" afwerking, op de middenconsole. Maar dit dan bij mij in combinatie met half-leder en sportstoelen.
Mogelijkheden die ik op het oog had:
Keuze 1: Geborsteld aluminium (op foto 2: in de B richting gebruikt, dus de strepen in de lenge gebruikt... horizontaal)
Keuze 2: Donker geborsteld aluminium (ook op foto 2 in de B richting gebruikt, strepen horizontaal)
Keuze 3: Pianolak Zwart
Alvast bedankt voor jullie mening, die zal zeker meespelen in mijn keuze.
Andere voorstellen zijn ook steeds welkom!
Jefkere
Graag alweer jullie mening.
Aangezien ik EINDELIJK vakantie heb en zoals velen die ga gebruiken voor een reisje en wat klusjes aan de wagen,
wil ik graag een idee uitwerken dat ik al lang in gedachten had.
Ik wil de interieur sierstrips van mijn Astra H wrappen, alleen geraak ik er niet goed uit welke kleur ik hiervoor ga gebruiken.
Hieronder een voorbeeldfoto van de sierstrips die ik bedoel (niet mijn wagen!)
Wel dezelfde interieurdelen, ik heb ook de donkergrijze afwerking, meer bekend als "charchoal" afwerking, op de middenconsole. Maar dit dan bij mij in combinatie met half-leder en sportstoelen.
Mogelijkheden die ik op het oog had:
Keuze 1: Geborsteld aluminium (op foto 2: in de B richting gebruikt, dus de strepen in de lenge gebruikt... horizontaal)
Keuze 2: Donker geborsteld aluminium (ook op foto 2 in de B richting gebruikt, strepen horizontaal)
Keuze 3: Pianolak Zwart
Alvast bedankt voor jullie mening, die zal zeker meespelen in mijn keuze.
Andere voorstellen zijn ook steeds welkom!
Jefkere