• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

X12XE cat leeg halen..

Die van mij (Z18XE) kwam er zonder Kat dus niet doorheen.

(wist niet dat die van mij leeg was)

Had dik een verschil van 5% met of zonder kat.

Zonder Kat kwam ik uit op 0.59%

Na wat spelen 0.49%

Met een geleende kat 0.0.87%

Je mag 0.3% hebben ... dus zat er zonder kat dik overheen.

Ben zeer benieuwd waar je op uit komt.

@mdv1986 wrote:@robert_corsa dat gaan we eerst ook proberen zonder kat... Olie verbruik is een liter op 8000 of zo iets... Als ik een klepje hoor.. Dan gooi ik er wat bij.. Zodat het pijl weer goed is

Ik maak gemiddeld maar 34 km perdag... Dus dat kan de kat ook verstoppen denk ik... Maar ik heb de egr ook afgedopt.. Dus ik ben zeer benieuwd naar de uitslag.. Ook al hou ik in mijn achterhoofd dat er mechien toch een nieuwe kat er onder moet... Vingers crossed...

Sent from my iPhone using Tapatalk gr mark

Ik heb met een X16XE welke regelmatig 6km heen 6km terug naar het werk reed per dag, en 1 liter olie wegstookte per 700 a 800km nog nooit problemen met de katalysator gehad.

lijkt me onwaarschijnlijk dat het door olieverbruik of de middelkorte ritten komt dat deze stuk is.

Denk eerder een veel voorkomende kapotte LMM bij deze aan de hand geweest.

Te veel aan benzine vermoedelijk.

Nou de kogel is door de kerk... De kat leeg gehaald, dat was geen goed plan, een co2 van 0,8... Dus een gebruikte kat opgehaald met een gebruikte labda en lmm... En weer een co2 van 0,3... Jammer maar helaas...

Sent from my iPhone using Tapatalk gr mark

Had ik je ook wel kunnen vertellen dat ie de uitstoot niet haalt zonder katalysator.

t ding zit er niet voor Jan L*L op

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Terug
Naar boven