• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

x2.5xe schokt bij constante snelheid en KLAAR !!!!!!!!!

door slecht onderhoud is de motor van de green german ook aan zijn eind gekomen, schaallager krukaslagers en krukas zelf ook, dit kan het ook zijn

WP_000386.jpg

wat ook de olie aanzuigbuis verstopte

WP_000390.jpg

nadat ik de olie uit het blok had laten lopen en met een magneet er door heen ging was het eigelijk al snel duidelijk dat het om lagerschalen ging

WP_000387.jpg

WP_000388.jpg

WP_000389.jpg

Dat ziet er lekkeruit hoor teun, bekend trouwens, eigenlijk was ons tikkie nog schoon veregeleken met jouw carterpannetje..

alleen bij ons was het inlegfilter helemaal Fijngeknepen (ons exemplaar was trouwens al een met verbeterde oliepomp!!! (1998) dus die kunnen ook gewoon kapot..

Willem

Teun, zou wel even dat Carter los halen voordat je m erin hangt.. lekker reinigen

als je m toch los hebt....

Willem

@ikdenman wrote:lijkt wel nationale v6 kapot loop dag pfffffffffffffff suc6 teungts

dit is vorig jaar al gebeurt, maar bedenk wel dit komt door slecht onderhoud

Bij ons exemplaar was ook slecht onderhoud de grote boosdoender..

had nog nooit zo'n klein inlegfiltertje gezien haha.... helemaal fijngezogen..

Willem

Jullie hebben teminste eerst nog kilometer.s kunnen maken hahaha ik niet heb de vectra pas 1 week . baal als een stekker maar ja het is niet anders . ik kan helaas door lichamelijke klachten het eufel niet zelf repareren !

ik had hem in 2009 in geruild en vorig jaar weer terug gekocht met tik in de motor. motor had net 170.***km gelopen

Ja dat is ook niet fijn . de mijne liep prima heb net de olie laten verversen en nu is de boel verstopt . Komt nu super slecht uit joh mijn vrouw is hoog zwanger .

Terug
Naar boven