• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon aansluiten

oké ik heb ze zonet besteld 6000 K.

ze komen denk ik woensdag binnen. nu maar hopen dat het woensdag droog blijft, foto's volgen.

Thnxxxx allemaal

:wtf de kerstman is vroeg dit jaar ahahahahhaaa

meteen een mooie how-to maken gert voor op het nieuwe forum deel :wors

denk dat er veel mensen in geinteresseerd zijn :thumb

meteen een mooie how-to maken gert voor op het nieuwe forum deel :wors

denk dat er veel mensen in geinteresseerd zijn :thumb

tjah is gewoon een goed setje van HID.

nee maar was even bang dat er iets aan het smeulen was ofzo dus dan is het goed XD

morge(vandaag) even afmaken en de how to tigra invullen :thumb xeon en angle eyes en stadslicht

tjah is gewoon een goed setje van HID.

nee maar was even bang dat er iets aan het smeulen was ofzo dus dan is het goed XD

morge(vandaag) even afmaken en de how to tigra invullen :thumb xeon en angle eyes en stadslicht

haha zal ik maar die how to maken want die staat er nog niet --_--'

bedankt voor dit topic dat ga ik zo maar eens even beginnen ;)

haha zal ik maar die how to maken want die staat er nog niet --_--'

@spooky26 wrote:haha zal ik maar die how to maken want die staat er nog niet --_--'

Goeie zaak :thumbup

@spooky26 wrote:haha zal ik maar die how to maken want die staat er nog niet --_--'

Goeie zaak :thumbup

ben halverwege incl foto's, morge weer verder.

zit zon ijzerdraad voor de lamp als je hem los wilt halen met 2 schroefjes maar het terug dan daarvan! wat een gekloot :swear en hoort het dat er een soort laag piepje van de lichten af komt?

ben halverwege incl foto's, morge weer verder.

zit zon ijzerdraad voor de lamp als je hem los wilt halen met 2 schroefjes maar het terug dan daarvan! wat een gekloot :swear en hoort het dat er een soort laag piepje van de lichten af komt?

@KiLLaHeRTz wrote:Als je goeiekope hebt hoort het ja :)

Doen ze bijna allemaal en heet 'Coil Whine'. Zelfs setjes van Pilot doen dat. De ene misschien iets minder hard dan de andere, maar het komt vaker voor dat ze een piepje geven dan niet.

Is niks mis mee trouwens, levert geen defecten op ofzo. Is inherent aan de techniek achter een ballast (spoelen en hoogfrequente inverters).

@KiLLaHeRTz wrote:Als je goeiekope hebt hoort het ja :)

Doen ze bijna allemaal en heet 'Coil Whine'. Zelfs setjes van Pilot doen dat. De ene misschien iets minder hard dan de andere, maar het komt vaker voor dat ze een piepje geven dan niet.

Is niks mis mee trouwens, levert geen defecten op ofzo. Is inherent aan de techniek achter een ballast (spoelen en hoogfrequente inverters).

Terug
Naar boven