@Vitoo wrote:Zo, terug van weggeweest en even een kleine update.
Door de weken heen heb ik wat onderdeeltjes verzameld om mijn verlichting aan de Astra in orde te krijgen. Ik weet niet of ik het eerder vermeld heb, maar ik wil natuurlijk ook mistlampen aan de voorzijde gaan plaatsen.
Hiervoor heb ik een lichtschakelaar met relais en een zekeringetje gehaald via marktplaats voor maar €15
Deze vandaag met het lekkere weertje maar alvast geïnstalleerd, met dank aan dit forum! Lichtschakelaar ging er zonder moeite uit. Controlelampje op het dashboard brand, dus volgens mij is dat al goed gegaan.
Units van de mistlampen bestel ik denkelijk maar nieuw via internet, sloperijen vragen zich nog 3 tientjes voor de units die helemaal vernield zijn door steenslag. Beetje overdreven.. voor €27 heb ik 2 splinternieuwe in huis.
Echter nog 1 vraagje over het plaatsen ervan. Ik heb begrepen dat de units in de bumper vastgeschroefd moeten gaan worden. Natuurlijk houden de schroeven niet in het luchtledige, dus er moet waarschijnlijk zo'n plastic dingetje overheen geschoven worden, waar de schroef in pakt.
Kan mijn theorie bevestigd worden, en zo ja, hoe heten die dingetjes, en wat voor schroeven/boutjes(?) moeten erin? Ik weet dat het er 3 per kant moeten worden, 2 aan de zijkant en 1 aan de onderkant bumper.
Ja klopt je moet van die speednuts bij de dealer halen dan past het allemaal perfect. Ik zal je een tip geven voor mooie mistlampen in PM