• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon inbouwen in een C2, het zit erin

marcoml01

Post weinig
Hoi,

ik heb al op het forum gezocht, maar kon het niet vinden dus vandaar mijn vraag:

heeft er iemand al een xenonset in een C2 gebouwd?

Zoja, welke set kan ik dan het beste kopen en waar moet ik op letten?

Groeten Marco

Ik heb een setje via Ebay.de en een setje warningkillers om geen melding te krijgen in je BC.

Maar je hebt ook speciale setjes die dit al hebben.

origineel gepost door speaker

Ik heb een setje via Ebay.de en een setje warningkillers om geen melding te krijgen in je BC.

Maar je hebt ook speciale setjes die dit al hebben.

Dank je, maar zit er verschil tussen de C1 en de C2?

Groeten Marco

Hoi Marco,

Ik heb een set van Pilot xenon ingebouwd en wel de Pro Line Duo kit. Deze is geschikt voor auto's met canbus.

Verder heb je voor de C1 een houder nodig (metalen beugel) om de lamp te plaatsen. Ik kon bij mij de lamp rechtstreeks in de houder van de koplamp klikken zonder extra benodigheden.

@ Marco

uit welk jaar is je Vec?

vanaf 2007 komt er natuurlijk meer bij kijken.

vanaf dan zijn automatische hoogteregeling en koplamp sproeiers verplicht voor de APK!!!

origineel gepost door sw_reijnders

@ Marco

uit welk jaar is je Vec?

vanaf 2007 komt er natuurlijk meer bij kijken.

vanaf dan zijn automatische hoogteregeling en koplamp sproeiers verplicht voor de APK!!!

Klopt !

Ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat ie van voor 2007 was.

De C2 is immers al vanaf 2005 op de markt.

Volgens mij heb ik de laatste C1 van de band. Mijn nummerbord begint met 32-RK-** en ik zie regelmatig C2's rijden met nummerbord **-S*-** , dus dat scheelt niet zo veel !

is de C2 dan eind 2005 geïntroduceerd?

zoveel C2's van 2005 kom je namelijk niet tegen op bv websites als autotrack.

Een buurman verder op heeft 3 weken geleden ook een Vec C2 SW gekocht .... deze heeft nr-bord **-ST-**.

Een buurman verder op heeft 3 weken geleden ook een Vec C2 SW gekocht .... deze heeft nr-bord **-ST-**.

Die van mij is **-SK-** en is van 2006

origineel gepost door marcoml01

Die van mij is **-SK-** en is van 2006

Die van mij is 71-sb-lf van november 2005. Bestaat dus wel. Maar soms zie ik auto's C1's van begin 2006.

Kentekens zeggen trouwens ook niet zoveel.

Gek genoeg had mijn vorige Vec, van juni 2005, kenteken 89-PZ-**... Auto van de buurvrouw is van februari 2005 en die heeft kenteken **-RB-**.

Mijn Vec was niks mee gebeurd.

Trouwens, sorry voor -offtopic

Mensen,

Wie kan mij uitleggen hoe ik er achter kom of mijn vectra GTS 2003 2.2 DTR elegance, 86N*X* een canbus systeem heeft of niet? Ik lees hier C1, C2, het moge duidelijk zijn dat ik geen kenner ben op dat gebied. Maar deze vraag stel ik, want als iemand mij kan vertellen of mijn vec een can bus systeem heeft, zal ik xenon bestellen bedoelt voor het can bus systeem.

Wie o wie kan helderheid verschaffen..

en Jaimey bedankt voor de link..

gr,

Terug
Naar boven