• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon koplampen foto s

jeroen88

Post weleens wat
hallowking:

heeft iemand misschien voor mij foto s van de orginele hella xenon koplampen.

zowel de chrome als de zwarte uitvoering.

maar dan gemonteerd op de auto.

kan namelijk niks vinden.

hopelijk kunnen jullie me veder helpen.

gr king:

220720103672.jpg

240720103677.jpg

IMG_0292.jpg

ik heb ze, dus als je meer foto's nodig hebt....

Overigens is er af fabriek volgens mij maar 1 type geleverd, maar kan het mis hebben hoor...

IMG_0292.jpg

ik heb ze, dus als je meer foto's nodig hebt....

Overigens is er af fabriek volgens mij maar 1 type geleverd, maar kan het mis hebben hoor...

Ik heb de chromen uitvoering op mijn astra, ik zal kijken of ik vanavond en anders morgen even een foto'tje kan maken

Ik heb de chromen uitvoering op mijn astra, ik zal kijken of ik vanavond en anders morgen even een foto'tje kan maken

uitvoering denk ik...

het was een CDX uitvoering en die hebben altijd gewoon chrome lampen maar nu was t de xenon versie

uitvoering denk ik...

het was een CDX uitvoering en die hebben altijd gewoon chrome lampen maar nu was t de xenon versie

Zijn dit allemaal orginele xenon sets die jullie erin hebben zitten, en wat is t verschil met de imitaties?

ik ben ook van plan om n set aan te schaffen. Maar als ik dat setje erin moet zetten uit het how to topic waar nog wel wat aan verbouwd moet worden zie ik dat zo snel niet gebeuren hier. Als er ergens n plug n Play setje te verkrijgen is hoor ik dat ook wel graag? Groeten Joeri

Zijn dit allemaal orginele xenon sets die jullie erin hebben zitten, en wat is t verschil met de imitaties?

ik ben ook van plan om n set aan te schaffen. Maar als ik dat setje erin moet zetten uit het how to topic waar nog wel wat aan verbouwd moet worden zie ik dat zo snel niet gebeuren hier. Als er ergens n plug n Play setje te verkrijgen is hoor ik dat ook wel graag? Groeten Joeri

hey joeri,

ik heb een imitatie setje erin zitten die gewoon plug en play is, kwestie van koplampen omwisselene en stekkertjes erin doen en klaar!

Die zijn te koop bij GM-tuningparts (link staat hier op t forum)

Terug
Naar boven