• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon koplampen foto s

hey joeri,

ik heb een imitatie setje erin zitten die gewoon plug en play is, kwestie van koplampen omwisselene en stekkertjes erin doen en klaar!

Die zijn te koop bij GM-tuningparts (link staat hier op t forum)

Hallo,

ik heb een Astra G station wagen en ben bezig deze te voorzien van xenonverlichting. Aan de linkerkant is het helemaal gelukt en ziet het er prima uit. Aan de rechterkant heb ik problemen met ruimte omdat daar een luchtfiltersysteem (grote zwarte box) zit. Nu kan ik de rechterkant dus niet voorzien.

Kan iemand mij helpen?

Romano

Hallo,

ik heb een Astra G station wagen en ben bezig deze te voorzien van xenonverlichting. Aan de linkerkant is het helemaal gelukt en ziet het er prima uit. Aan de rechterkant heb ik problemen met ruimte omdat daar een luchtfiltersysteem (grote zwarte box) zit. Nu kan ik de rechterkant dus niet voorzien.

Kan iemand mij helpen?

Romano

origineel gepost door RSTATUHEY

Hallo,

Kan iemand mij helpen?

Romano

Ik zou gewoon die luchtfilterbak even los halen. Dan heb je genoeg ruimte om de stekkers te verbinden.

Om de xenonprojectorlamp zelf te plaatsen zal je bumper er voor weg moeten.

Ik hoop trouwens niet dat je xenon in je originele units geplaatst hebt want dan ga je zeker al je tegenliggers verblinden.

origineel gepost door RSTATUHEY

Hallo,

Kan iemand mij helpen?

Romano

Ik zou gewoon die luchtfilterbak even los halen. Dan heb je genoeg ruimte om de stekkers te verbinden.

Om de xenonprojectorlamp zelf te plaatsen zal je bumper er voor weg moeten.

Ik hoop trouwens niet dat je xenon in je originele units geplaatst hebt want dan ga je zeker al je tegenliggers verblinden.

mooiste is bumper er voor weg, koplamp er uit en zo alles netjes monteren en afwerken. Kleine moeite

en wat astra JP zegt, xenon in de orginele lampen is erg hinderlijk voor tegenliggers. Iemand paar deuren verder hier heeft dat ook en is erg vervelend als je hem tegen komt. Hij is al een keer terug gegaan waar hij het heeft laten inbouwen maar ze stonden gewoon goed afgesteld. Komt door het vele strooilicht wat de orginele lampen hebben. Golfjes IV en zo hebben daar ook veel last van

mooiste is bumper er voor weg, koplamp er uit en zo alles netjes monteren en afwerken. Kleine moeite

en wat astra JP zegt, xenon in de orginele lampen is erg hinderlijk voor tegenliggers. Iemand paar deuren verder hier heeft dat ook en is erg vervelend als je hem tegen komt. Hij is al een keer terug gegaan waar hij het heeft laten inbouwen maar ze stonden gewoon goed afgesteld. Komt door het vele strooilicht wat de orginele lampen hebben. Golfjes IV en zo hebben daar ook veel last van

bedankt voor de foto s.

nou is mijn 2de vraag. wat is een normale prijs 2dehands voor een setje orginele xenon lampen?

is mij namelijk een aantal setjes aangeboden.

gr jeroen

bedankt voor de foto s.

nou is mijn 2de vraag. wat is een normale prijs 2dehands voor een setje orginele xenon lampen?

is mij namelijk een aantal setjes aangeboden.

gr jeroen

Hoi,

ik heb ze inderdaad in de originele units zitten. ik zal er opletten. ik ben niet te beroerd om daar ook aanpassing in te doen. Verder heb ik een standaard uiterlijk astra station. Van binnen veel opties. Wie heeft simpel maar goede ideeën om hem te verfraaien

Hoi,

ik heb ze inderdaad in de originele units zitten. ik zal er opletten. ik ben niet te beroerd om daar ook aanpassing in te doen. Verder heb ik een standaard uiterlijk astra station. Van binnen veel opties. Wie heeft simpel maar goede ideeën om hem te verfraaien

hier de heldere xenon koplampen (depo) met xenon 8000k

kleinxenon.jpg

kleinxenon2.jpg

binnenkort ff goede foto's maken met andere camera, het lijkt nu net wit licht:thumbdown

hier de heldere xenon koplampen (depo) met xenon 8000k

kleinxenon.jpg

kleinxenon2.jpg

binnenkort ff goede foto's maken met andere camera, het lijkt nu net wit licht:thumbdown

Terug
Naar boven