• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon lichtbeeld

en ga aub niet originele lampen terugzetten en na APK weer xenon erin,

je verblind mensen als een gek.

altijd zo een hekel aan die verkeerd afgestelde/lichtbeeld xenon.

Ik vroeg niet om je mening en mijn xenon is niet fel of verblindend.

En weet je wat pas irritant is. mensen die lampen er verkeerd om in doen of gewoon helemaal zonder licht rijden.:hmmz

2s6mttu.jpg

Ik vroeg niet om je mening en mijn xenon is niet fel of verblindend.

En weet je wat pas irritant is. mensen die lampen er verkeerd om in doen of gewoon helemaal zonder licht rijden.:hmmz

2s6mttu.jpg

Waarom vat iedereen hier alles zo snel vijandelijk op zeg :P

Reageerde gewoon op wat er gezegd was in dit topic.

Ja lampen verkeerd om komen wij in de garage ook nog wel eens tegen :P

Waarom vat iedereen hier alles zo snel vijandelijk op zeg :P

Reageerde gewoon op wat er gezegd was in dit topic.

Ja lampen verkeerd om komen wij in de garage ook nog wel eens tegen :P

[rquote=1839322&tid=140231&author=Blue Corsa]Ik vroeg niet om je mening en mijn xenon is niet fel of verblindend.

2s6mttu.jpg

[/rquote]

xenon is altijd fel!!!:jerry

maar niet altijd verblindend... ik heb t nu met mijn a corsa ook... gwoon ff voor de apk halogeen erin en er is niks aan de hand.. als je wil kan je heldere koplanmpen erin gooien.. dat ziet er origineel uit en geeft een heel net lichtbeeld met xenon... had ik ook in mijn B

succes..

[rquote=1839322&tid=140231&author=Blue Corsa]Ik vroeg niet om je mening en mijn xenon is niet fel of verblindend.

2s6mttu.jpg

[/rquote]

xenon is altijd fel!!!:jerry

maar niet altijd verblindend... ik heb t nu met mijn a corsa ook... gwoon ff voor de apk halogeen erin en er is niks aan de hand.. als je wil kan je heldere koplanmpen erin gooien.. dat ziet er origineel uit en geeft een heel net lichtbeeld met xenon... had ik ook in mijn B

succes..

Heb dit probleem vaak op het werk met auto's waar in xenon is gezet (goedkope setjes)

Dan is het lichtbeeld niet meer een mooie schuin opstaande rand...maar is het gewoon 1 vlek.

Dat mag niet. En is dan dus ook afkeur.

Dat zit hem gewoon in de lens of het glas wat er voor zit. Met een gewoon halogeenlampje is het dan ook weer prima. Komt door het brandpunt in een halogeenlampje t.o.v een xenonlamp, daar zit verschil in.

Je kan een set heldere koplampen proberen, die hebben alleen de lens die het lichtbeeld maakt.

Heb dit probleem vaak op het werk met auto's waar in xenon is gezet (goedkope setjes)

Dan is het lichtbeeld niet meer een mooie schuin opstaande rand...maar is het gewoon 1 vlek.

Dat mag niet. En is dan dus ook afkeur.

Dat zit hem gewoon in de lens of het glas wat er voor zit. Met een gewoon halogeenlampje is het dan ook weer prima. Komt door het brandpunt in een halogeenlampje t.o.v een xenonlamp, daar zit verschil in.

Je kan een set heldere koplampen proberen, die hebben alleen de lens die het lichtbeeld maakt.

Terug
Naar boven