• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Xenon look 5000k, waar kopen

Hey

het lijkt me leuk om xenon look lampies van 5000k (wit zeg maar) in te bouwen in mijn astra G. wie heeft er nog tips, voor lampjes met goede kwaliteit / prijsverhouding.

heb geen zin in hele set zoals van pilot ofzo, gewoon losse lampjes die ook de xenon look geven.

ik hoor het wel

laterzz Gerco

ik verkoop alle soorten led :angel maar voor als dimlicht is het niets.

aangezien de lichtopbrengst heel snel afneemt kwa afstand alles verder dan een meter wordt onvoeldoende verlicht. stadslichten en ovrige wel weer erg goed voor echt wit licht te krijgen

verder wordt het toch echt xenon, look alike kan ik je afraden

ik verkoop alle soorten led :angel maar voor als dimlicht is het niets.

aangezien de lichtopbrengst heel snel afneemt kwa afstand alles verder dan een meter wordt onvoeldoende verlicht. stadslichten en ovrige wel weer erg goed voor echt wit licht te krijgen

verder wordt het toch echt xenon, look alike kan ik je afraden

Inderdaad, die Xenon look lampen schijnen voor de meter niet op straat, weinig lichtopbrengst tov normale halogeen lampen, laat staan tov Phillips Bleu visions.

daarbijj komt nog dat Xenon look er niet eens uitziet als iets dat zou moeten lijken op Xenon.

Bouw NOOIT 100Wat lampjes in, daar gaan de bedrading, de fittingen en stekkers naar de klote, smelten gewoon weg.

Aanrader, gewoon leuk Xenon setje inbouwen.

Willem

Inderdaad, die Xenon look lampen schijnen voor de meter niet op straat, weinig lichtopbrengst tov normale halogeen lampen, laat staan tov Phillips Bleu visions.

daarbijj komt nog dat Xenon look er niet eens uitziet als iets dat zou moeten lijken op Xenon.

Bouw NOOIT 100Wat lampjes in, daar gaan de bedrading, de fittingen en stekkers naar de klote, smelten gewoon weg.

Aanrader, gewoon leuk Xenon setje inbouwen.

Willem

blue vision heb ik ook, geeft wel witter licht.

maar of het meer is??? wel iets meer ja.

bij een xenon set kan je beter andere units kopen. met projectors erin.

@krasy: wat verkoop je allemaal in led?

u2u graag:)

greets, edition-blue

blue vision heb ik ook, geeft wel witter licht.

maar of het meer is??? wel iets meer ja.

bij een xenon set kan je beter andere units kopen. met projectors erin.

@krasy: wat verkoop je allemaal in led?

u2u graag:)

greets, edition-blue

Terug
Naar boven