• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Xenon pasring??

Volgens mij hebben we daar ook een marktplaats gedeelte voor ?

Tevens zou het ook handig zijn om even neer te zetten WAT voor xenon, orgineel / imitatie, D2S, D2R, H7, H4, 4300K, 6000K, 8000K ?

Volgens mij hebben we daar ook een marktplaats gedeelte voor ?

Tevens zou het ook handig zijn om even neer te zetten WAT voor xenon, orgineel / imitatie, D2S, D2R, H7, H4, 4300K, 6000K, 8000K ?

Ik zal wel even foto's maken, maar dat zal van het weekend worden!

Ik ben nu aan het werk, en ik vertrek in het donker, en ben met donker pas weer thuis....

Maar dan doe ik dat van het weekend wel, en dan zet ik ze wel effe hier neer!

Echt, met die "zelf gemaakte" ringen is het echt super! En ziet er ook nog eens top uit!

Ik zal wel even foto's maken, maar dat zal van het weekend worden!

Ik ben nu aan het werk, en ik vertrek in het donker, en ben met donker pas weer thuis....

Maar dan doe ik dat van het weekend wel, en dan zet ik ze wel effe hier neer!

Echt, met die "zelf gemaakte" ringen is het echt super! En ziet er ook nog eens top uit!

@Dano1.6_8V wrote:Nee, de lamp klem je gewoon.

Maar ik heb het gedeelte tussen de ring en waar de draden uitkomen opgevuld met kit!

Dan weet je zeker dat daar geen vocht meer kan komen!

Ik vond het echt een super oplossing!

En echt heel snel klaar!

ohzo, ja bij mij heb ik die bmw ring ook vol gespoten met kit, want mijn koplampen werden ook vochtig vanbinnen. inmiddels heb ik depo's besteld, ik zal wat foto's posten zodra die erin zitten

@Dano1.6_8V wrote:Nee, de lamp klem je gewoon.

Maar ik heb het gedeelte tussen de ring en waar de draden uitkomen opgevuld met kit!

Dan weet je zeker dat daar geen vocht meer kan komen!

Ik vond het echt een super oplossing!

En echt heel snel klaar!

ohzo, ja bij mij heb ik die bmw ring ook vol gespoten met kit, want mijn koplampen werden ook vochtig vanbinnen. inmiddels heb ik depo's besteld, ik zal wat foto's posten zodra die erin zitten

Sorry, heb het er druk mee.. Ik heb niets kunnen doen, R&M-Tuning zegt dat ze wel passende adapters hebben maar niet op vooraad. die wat ik nu heb zijn voor BMW en lijken daarop. ik had Xenon bij heuts gehaald maar die heb ik alweer terug gebracht, het lukte me gewoon niet. nu even wachten tot het nieuwe jaar. Als ik de kans krijg probeer ik foto's te maken (alsnog) maar mijn auto begint geluiden te maken onder de kap en denk dat ik daar eerst naar moet laten kijken (komt onder de luchtfilter vandaan).

Dus even in het kort: Xenon zit er nog steeds niet in :(

Sorry, heb het er druk mee.. Ik heb niets kunnen doen, R&M-Tuning zegt dat ze wel passende adapters hebben maar niet op vooraad. die wat ik nu heb zijn voor BMW en lijken daarop. ik had Xenon bij heuts gehaald maar die heb ik alweer terug gebracht, het lukte me gewoon niet. nu even wachten tot het nieuwe jaar. Als ik de kans krijg probeer ik foto's te maken (alsnog) maar mijn auto begint geluiden te maken onder de kap en denk dat ik daar eerst naar moet laten kijken (komt onder de luchtfilter vandaan).

Dus even in het kort: Xenon zit er nog steeds niet in :(

Controleer je oliepeil dan maar snel, bij de 2.2 zoveel mogelijk de olie op de max houden in verband met je distributie ketting.

Onder het luchtfilter zit niks, dus vermoedelijk multieriem of distributieketting die geluiden maakt.

Als je orginele lampen hebt geen projectorlampen moet er een soort kunstof ring op worden gemonteerd.

Heb je projectorlampen zit het met een kunstof ring geschroefd of metale klemmetjes, beide lampen kun je dan gewoon een xenon lamp inzetten zonder wat aan te hoeven passen.

Controleer je oliepeil dan maar snel, bij de 2.2 zoveel mogelijk de olie op de max houden in verband met je distributie ketting.

Onder het luchtfilter zit niks, dus vermoedelijk multieriem of distributieketting die geluiden maakt.

Als je orginele lampen hebt geen projectorlampen moet er een soort kunstof ring op worden gemonteerd.

Heb je projectorlampen zit het met een kunstof ring geschroefd of metale klemmetjes, beide lampen kun je dan gewoon een xenon lamp inzetten zonder wat aan te hoeven passen.

Het olipijl zakt erg snel, volgens mij is er ook iets mis met de koppakking ik heb niet veel maar een beetje bruinig schuim op de olidop...

Ik heb zo een kunstof ringen besteld maar die passen niet (is van BMW, die zouden volgens de site hetzelfde zijn... niet dus) nu heb ik een site gevonden die ook echt voor de astra g hebben... en 10.000K kunnen leveren (wat mooier). http://www.xenonlamp.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hopelijk krijg ik nu het juiste materiaal :D

Bedankt voor de hulp! zal snel de oli bijvullen hahahaha

Terug
Naar boven