• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon set up b1 1997

manus

Post weinig
Wie heeft er voor mij een foto of een omschrijving van de onderdelen waaruit de xenon verlichting van een b1 uit 97 bestaat?

De automatische hoogte regeling en koplampsproeiers even buiten beschouwing latend.

Ik kan namelijk een set originele omega xenon koplampen met toebehoren kopen maar het is niet helemaal compleet.

Alvast bedankt,

grt Dennis.

Wat denk je te missen?

Een Xenon koplamp heeft de volgende onderdelen:

Een hoogte instellings motor.

Een ballast module voor de Xenon lamp.

Xenon lamp.

Een houder voor de koplampsproeiers.

Peter

De verkoper geeft aan dat er een starter en een lamp mist.

Er vanuit gaande dat de starter en de ballast module hetzelfde zijn denk ik dat ik er maar voor ga.

Ja dat is hetzelfde.

Ligt eraan wat hij er voor moet hebben.

Ballast modules kosten tussen de € 10,00 á € 60,00 op Ebay

Peter

Vandaag de aangeboden spullen op gehaald alleen thuis bij goed bekijken van de spullen ontdekt dat de rechter koplamp van een b2 is dus die gaat meteen weer in de verkoop en ik moet op zoek naar een b1 xenon koplamp en een ballast module.

Zal straks ff foto's posten.

Hier dan de foto's van een gedeeltelijke miskoop :cry :angel

2a67bpv.jpg

Het hele set zoals ik het kocht alleen heb ik de koplampen 1 voor 1 bekeken en niet zoals ze nu liggen en het verschil dus meteen duidelijk is,volgende keer beter opletten.

En een foto van de koplamp die ik niet kan gebruiken

212g64h.jpg

Ik ben dus nog op zoek naar een complete xenon koplamp van een b1 met alle voorschakelapparatuur

Terug
Naar boven