• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Xenon verlichting voor Astra G. Help!

veel projector koplampen hebben slechte lichtopbrengst .(niet allemaal)

maar verschillende mensen en verschillende meningen zo te zien.

om hem mooi in je originele lamp te plaatsen moet je het wel aanpassen.

ik paste altijd de originele fittingen aan. geen last van trillende lampen of vocht.

als je hem dan nog goed laat afstellen is het beter dan 70% van de projector koplampen.

maar ik heb er nu ook projectors inzetten , ervoor angels gehad maar die waren echt bagger. (van een bekend merk)

projectors heeft scherpere lijnen en inderdaad totaal geen strooilicht .en ziet er nog mooi uit ik heb de donkere versie.

maar het is wat vind je zelf mooi dat is wat je moet doen. :thumbup

H7R, Verblinden nog als de Hel, heb ze hier en daar nog wel eens ingezet...

Ik heb Blindkapjes van de Vectra-B1 in mijn B2 gebouwd, dat werkt al een end beter (nog niet perfect, alleen wil ik Serieus licht hebben, en dat wat ik nu heb, red je niet met de Projectors van Opel / Depo

100_7385.jpg

100_7386.jpg

100_7387.jpg

Xenon met kapje:

100_7370.jpg

100_7371.jpg

Halogeen zonder kapje:

100_7372.jpg

Eind resultaat:

100_7516.jpg

100_7522.jpg

Willem

Geloof best dat t mooier licht geeft maar t is nu sowieso al beter dan gewoon h7 verlichting. En vind het zonde om nieuwe lampen meteen eruit te slopen. Maybe volgend jaar dan maar een Depo setje proberen.. en anders gewoon weer in de verkoop als t niet bevalt :p.

T, zal niet per definitie Mooier licht geven, maar Je tegenligger word wat minder gestoord door die bak licht...

Kwam er weer een tegen gisteren op de N470 met van die Bouwlamp Xenon in een Astra-G...

Vanmorgen een met een Vectra-B2, die verblindde zelfs overdag gewoon ernstig..

Willem

Terug
Naar boven