• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Xenon vragen

Precies :P

Denk ook wel dat het meevalt!

En als het toch te erg is kan ik altijd nog andere koplampen fixen... maarja nadeel van die dingen is dat ze zo lelijk zijn vaak >.< :P

Precies :P

Denk ook wel dat het meevalt!

En als het toch te erg is kan ik altijd nog andere koplampen fixen... maarja nadeel van die dingen is dat ze zo lelijk zijn vaak >.< :P

origineel gepost door Erwin1987

Ik heb een vectra-b met acheraf ingebouwd xenon, en er heeft nog nooit iemand naar me geknipperd.

Erwin

Ik kwam pas m'n eigen Cali tegen. M'n mams was er mee weg en ik ging net van huis in de Astra van m'n pa. Het viel niet eens op dat ik er Xenon in heb zitten :)

Maargoed, dat zijn fabriek-af al projectorlampen, dus dat scheelt wel een hoop. Met die grote koepels in een Corsa is het veel eerder een probleem.

origineel gepost door dennis121

origineel gepost door Mijncorsa.nl

Nogmaals, verblinding heeft niet alleen met lichtbeeld of afstellen te maken, maar ook met strooilicht.

De standaard koplampen van een corsa c zijn hier NIET voor geschikt.

Evenwel succes:)

Naja dit viel dus reuze mee! degene met wie ik sprak had in al die tijd 1 iemand gehad die zat te flikkeren met zijn lampen om zijn lichtbeeld!

Dus valt al bij al dik mee als ik dat zo hoor ;)

Die gast zal het allemaal goed praten omdat ie het zelf zo heeft en geen geld wil uitgeven aan GOEDE koplampen.

Velen van ons automobilisten knipperen geeneens meer naar die eigenwijze klojo's met die xenon lampen in hun heldere onafgeschermde spiegel reflector lampen, omdat het eer gemeengoed is geworden.

Van mij mogen ze al die %&$$%!%&!%& figuren met hun bouwlampen bekeuren!!! en flink ook

zou er gewoon netjes oem projectors in zetten, ziet er nog fraaier uit ook..

ik heb bij mijn combo (Corsa-B) ook projectors in gezet omdat het niet leuk meer was qua verblinden, ik had de heldere koplampen erin zitten, met AFGESCHERMDE BiXenon lampen erin, en nog verblinden als de ziekte.

heb er nu Hella ABM angel eyes in zitten.

Willem

origineel gepost door Erwin1987

Ik heb een vectra-b met acheraf ingebouwd xenon, en er heeft nog nooit iemand naar me geknipperd.

Erwin

Ik kwam pas m'n eigen Cali tegen. M'n mams was er mee weg en ik ging net van huis in de Astra van m'n pa. Het viel niet eens op dat ik er Xenon in heb zitten :)

Maargoed, dat zijn fabriek-af al projectorlampen, dus dat scheelt wel een hoop. Met die grote koepels in een Corsa is het veel eerder een probleem.

origineel gepost door dennis121

origineel gepost door Mijncorsa.nl

Nogmaals, verblinding heeft niet alleen met lichtbeeld of afstellen te maken, maar ook met strooilicht.

De standaard koplampen van een corsa c zijn hier NIET voor geschikt.

Evenwel succes:)

Naja dit viel dus reuze mee! degene met wie ik sprak had in al die tijd 1 iemand gehad die zat te flikkeren met zijn lampen om zijn lichtbeeld!

Dus valt al bij al dik mee als ik dat zo hoor ;)

Die gast zal het allemaal goed praten omdat ie het zelf zo heeft en geen geld wil uitgeven aan GOEDE koplampen.

Velen van ons automobilisten knipperen geeneens meer naar die eigenwijze klojo's met die xenon lampen in hun heldere onafgeschermde spiegel reflector lampen, omdat het eer gemeengoed is geworden.

Van mij mogen ze al die %&$$%!%&!%& figuren met hun bouwlampen bekeuren!!! en flink ook

zou er gewoon netjes oem projectors in zetten, ziet er nog fraaier uit ook..

ik heb bij mijn combo (Corsa-B) ook projectors in gezet omdat het niet leuk meer was qua verblinden, ik had de heldere koplampen erin zitten, met AFGESCHERMDE BiXenon lampen erin, en nog verblinden als de ziekte.

heb er nu Hella ABM angel eyes in zitten.

Willem

als ik dit soort mensen tegen kom die zonder projectors rijden gaat het grote licht meteen aan !!

en dan hopen dat ze het snapen als zij ook niets zien.

van mijn mogen ze het rijbewijs ook inleveren voor 2 maanden en even 500 euro lappen

michel

als ik dit soort mensen tegen kom die zonder projectors rijden gaat het grote licht meteen aan !!

en dan hopen dat ze het snapen als zij ook niets zien.

van mijn mogen ze het rijbewijs ook inleveren voor 2 maanden en even 500 euro lappen

michel

WTF is het criterium voor goede verlichting nou echt het aantal mensen dat naar je seint?

En is het in orde als het 'er maar één per maand is'?

Tja, je komt er vanzelf achter. Ik geef 't op:)

WTF is het criterium voor goede verlichting nou echt het aantal mensen dat naar je seint?

En is het in orde als het 'er maar één per maand is'?

Tja, je komt er vanzelf achter. Ik geef 't op:)

1 troost.. jullie wonen ver weg ;)

En het komt voorlopig allemaal nog niet...!

Als er nou is een beetje fatsoenlijke andere lampen waren dan was het nog is te overwegen..

Maar die lampen zijn stuk voor stuk allemaal :puke :puke:puke

Dus ik zie vanzelf wel hoe of wat! :afro

1 troost.. jullie wonen ver weg ;)

En het komt voorlopig allemaal nog niet...!

Als er nou is een beetje fatsoenlijke andere lampen waren dan was het nog is te overwegen..

Maar die lampen zijn stuk voor stuk allemaal :puke :puke:puke

Dus ik zie vanzelf wel hoe of wat! :afro

Terug
Naar boven