• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Xenon

bjornspiering

Post weleens wat
ik wil graag een xenon setje.

maar nu is mijn vraag welke kun je het beste aanschaffen.

de pilot's ken ik wel maar die hebben wel een duur prijsje vergeleken met die andere xenon kits.

wat zijn jullie ervaringen?

ik lever goede kwaliteit xenon kits met 1,5 jaar garantie voor € 85,- ex. inbouw.....

ook bi-xenon ed. is mogelijk (tegen meerprijs natuurlijk)...

ik lever goede kwaliteit xenon kits met 1,5 jaar garantie voor € 85,- ex. inbouw.....

ook bi-xenon ed. is mogelijk (tegen meerprijs natuurlijk)...

oke, dan weet ik genoeg,

binnenkort gaan de angel eyes eruit de garage was er niet over te spreken en er was een steuntje afgebroken. het lichtbeeld was zeer slecht en het was chinese troep.

dus vandaar dat ze eruit gaan

oke, dan weet ik genoeg,

binnenkort gaan de angel eyes eruit de garage was er niet over te spreken en er was een steuntje afgebroken. het lichtbeeld was zeer slecht en het was chinese troep.

dus vandaar dat ze eruit gaan

jah met de originele koplampen heb je het probleem van je licht beeld nog steeds. Dan moet je al overstappen naar XENON OEM lamp covers. Echter zijn deze vrij prijzig. Juffer heeft ze erin en staat how to van hem in het how to topic.

Groeten Twan

jah met de originele koplampen heb je het probleem van je licht beeld nog steeds. Dan moet je al overstappen naar XENON OEM lamp covers. Echter zijn deze vrij prijzig. Juffer heeft ze erin en staat how to van hem in het how to topic.

Groeten Twan

ja klopt ik weet dat ze prijzig zijn haha maar goed wie mooi wil zijn moet geld neertellen :D maar denk dat ik weer terug ga naar orginele koplampen met de philips lampen die geven ook een goed lichtbeeld.

ja klopt ik weet dat ze prijzig zijn haha maar goed wie mooi wil zijn moet geld neertellen :D maar denk dat ik weer terug ga naar orginele koplampen met de philips lampen die geven ook een goed lichtbeeld.

origineel gepost door bjornspiering

wie kan mij vertellen of deze lampen goed zijn? want als ik na de prijs kijk denk ik dat het niet echt een goede kwaliteit is vegeleken met de orginele.

De kwaliteit zal altijd minder zijn dan de originele Hella koplampen. Om even terug te komen op die advertentie. Er staat nergens aangegeven welk merk het is en of het een uitvoering is met multistekker of gewoon plug en play.

Het beste kun je volgens mij de xenon lichten van Depo hebben, deze staan voor een tientje meer te koop op ebay. Daarvan is de kwaliteit goed en het lichtbeeld is prachtig king:

En het beste kun je dan de plug en play uitvoering nemen met de H7 lampen. Hierbij kun je namelijk alle stekkers zo overzetten en heb je geen speciale ringen en knipperlichten nodig.

origineel gepost door bjornspiering

wie kan mij vertellen of deze lampen goed zijn? want als ik na de prijs kijk denk ik dat het niet echt een goede kwaliteit is vegeleken met de orginele.

De kwaliteit zal altijd minder zijn dan de originele Hella koplampen. Om even terug te komen op die advertentie. Er staat nergens aangegeven welk merk het is en of het een uitvoering is met multistekker of gewoon plug en play.

Het beste kun je volgens mij de xenon lichten van Depo hebben, deze staan voor een tientje meer te koop op ebay. Daarvan is de kwaliteit goed en het lichtbeeld is prachtig king:

En het beste kun je dan de plug en play uitvoering nemen met de H7 lampen. Hierbij kun je namelijk alle stekkers zo overzetten en heb je geen speciale ringen en knipperlichten nodig.

Terug
Naar boven