• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Y22DTR start niet UPDATE 2 Hij draait maar geeft foutcode p0

Bartjex88

Post veel
Beste, Nadat ik mijn rubbers bij de verstuivers heb vervangen start mijn Y22DTR niet meer, Als ik hem wil starten slaagt hij niet aan, Zelfs niet met remmenreiniger!

Wat hij wel doet is een dieselwolkje(onverbrand) langs de INLAAT terugsturen, Tog staat mijn distributie juist,Iemand enig idee hoe dit komt?

Al lang door gestart ? (zou moeten lukken)

misschien even de leidingen iets los draaien dat er een beetje diesel langs komt, dan zal hij geleidelijk wel aanslaan.

Al lang door gestart ? (zou moeten lukken)

misschien even de leidingen iets los draaien dat er een beetje diesel langs komt, dan zal hij geleidelijk wel aanslaan.

haal maar weer los dan, zorg dat tie goed ontlucht is en sluit de boel maar weer aan.

en kijken of je alles goed hebt zitten.

klinkt vervelend, maar denk dat er niets anders op zit :angel

haal maar weer los dan, zorg dat tie goed ontlucht is en sluit de boel maar weer aan.

klinkt vervelend, maar denk dat er niets anders op zit :angel

[rquote=1871342&tid=142871&author=sw_reijnders]haal maar weer los dan, zorg dat tie goed ontlucht is en sluit de boel maar weer aan.

klinkt vervelend, maar denk dat er niets anders op zit :angel[/rquote]

Is zelf ontluchtend Bas !!

[rquote=1871342&tid=142871&author=sw_reijnders]haal maar weer los dan, zorg dat tie goed ontlucht is en sluit de boel maar weer aan.

klinkt vervelend, maar denk dat er niets anders op zit :angel[/rquote]

Is zelf ontluchtend Bas !!

Effe een vraagje, Ik heb dus de nokkenas los gehad, heb deze terug op zn tijd gezet door aftegaan op de krukas, Kan het nu zijn dat ik de krukas 1toer verkeerd heb staan? Hoe controleer ik dit beste? Kijken of de merktekens van de pomp, Nokkenas en Krukas juist staan? Voor de nokkenas ben ik afgegaan alleen op de Krukas en nokkenas, Dus theoretisch kan de krukas 1 toer verkeerd staan niet?

Effe een vraagje, Ik heb dus de nokkenas los gehad, heb deze terug op zn tijd gezet door aftegaan op de krukas, Kan het nu zijn dat ik de krukas 1toer verkeerd heb staan? Hoe controleer ik dit beste? Kijken of de merktekens van de pomp, Nokkenas en Krukas juist staan? Voor de nokkenas ben ik afgegaan alleen op de Krukas en nokkenas, Dus theoretisch kan de krukas 1 toer verkeerd staan niet?

Terug
Naar boven