• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Yay! 15 juni naar V-MAX

Ik heb ze net gebeld, 15 juni ga ik er heen.

Werd goed te woord gestaan, nam echt de tijd. Wat zaken doorgenomen en gecheckt of ik een custom map kreeg. Was zo werd er gemeld, vermoedelijke arbeidstijd is 4uur.

Ik laat ook meteen z20leh injectors plaatsen. Dit was volgens hem echt minimaal nodig. 80mm luchtmassameter is een leuke upgrade maar geeft hoogstens 5pk, grotere injectors was daarentegen essentieel en belangrijk voor motorbehoud. Ook hoef je dan geen benzinedrukregelaar te monteren omdat er eea in de ecu wordt geprogrammeerd.

Ben benieuwd!

Quote; Ik laat ook meteen z20leh injectors plaatsen. Dit was volgens hem echt minimaal nodig. 80mm

luchtmassameter is een leuke upgrade maar geeft hoogstens 5pk, grotere injectors was daarentegen essentieel en belangrijk voor motorbehoud. Ook hoef je dan geen benzinedrukregelaar te monteren omdat er eea in de ecu wordt geprogrammeerd

Is exact wat EDS ook monteerd.(tenminste bij mij dan)

origineel gepost door OPCdriver

Quote; Ik laat ook meteen z20leh injectors plaatsen. Dit was volgens hem echt minimaal nodig. 80mm

luchtmassameter is een leuke upgrade maar geeft hoogstens 5pk, grotere injectors was daarentegen essentieel en belangrijk voor motorbehoud. Ook hoef je dan geen benzinedrukregelaar te monteren omdat er eea in de ecu wordt geprogrammeerd

Is exact wat EDS ook monteerd.(tenminste bij mij dan)

Jup bij mij ook puur om het feit dat je anders je orginele injectors te veel moet pushen (duty cicle is 80% wordt anders 110%) en dat je dan het risico loopt dat je motor te arm gaat lopen wat motorschade kan opleveren.

Dankje;)

Ik dacht dat die hier in NL zaten.

2 uurtjes rijden van hieruit zie ik, dus valt reuze mee.

Iemand enig idee wat hun ongeveer tellen om de computer aan te laten passen (re-mappen) en optimale brandstofdruk instellen?

dus ongeveer he, komt zich niet op €50:angel

origineel gepost door GSI Racer

Dankje;)

Ik dacht dat die hier in NL zaten.

2 uurtjes rijden van hieruit zie ik, dus valt reuze mee.

Iemand enig idee wat hun ongeveer tellen om de computer aan te laten passen (re-mappen) en optimale brandstofdruk instellen?

dus ongeveer he, komt zich niet op €50:angel

Denk rond de €400 voor custom map.. Als je er nog nooit geweest ben maar ik weet het niet zeker maar dat is zoon beetje wat de meeste rekenen.

Hmm, valt best mee dan.

Ik dacht minimaal €500

Blok moet toch nog ingereden worden, dus kan er ff gespaart worden dan!:thumbup

ik weet iig weer ff voldoende.

Thanks;)

heb ze vandaag ook aan de telefoon gehad.idd zeer behulpzaam en vriendelijk.wil gaan voor de EVO-240.is voorlopig f voldoende...

ben benieuwd naar het resultaat baas....

Ik (en de Astra !) zijn er klaar voor! Alle meters werken en alles wat vervangen moest worden is vervangen... morgenochtend om 0530 vertrek ik naar V-MAX.

E.e.a. wordt keurig gefilmd en op de foto gezet!

Terug
Naar boven