• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

youtube filmpje

charlois187

Post weleens wat
Ik heb voor het eerst lopen knutselen om iets op youtube te krijgen.
Het is me gelukt:wors
Voor de liefhebbers een klein filmpje hoe mijn monza erbij staat.

Dat ding is echt he-le-maal perfect en strak. Ben geen fan van het lichte interieur maar bij deze auto en kleur is het juist een super mooie combi! Mooie velgen, en een zeer bekend blokje ;)

Dat ding is echt he-le-maal perfect en strak. Ben geen fan van het lichte interieur maar bij deze auto en kleur is het juist een super mooie combi! Mooie velgen, en een zeer bekend blokje ;)

Je hebt een hele mooie Monza, Mario. Maar dat wist je al, hahahaha. Ik heb hem al meerdere malen mogen zien. Jammer dat de kleur niet echt mooi uitkomt op het filmpje. In het echt is dat veel mooier.

By the way, zit je meisje altijd in de slaapstand in de auto?:hmmz De rugleuning staat zo schuin? :D:D:D

Je hebt een hele mooie Monza, Mario. Maar dat wist je al, hahahaha. Ik heb hem al meerdere malen mogen zien. Jammer dat de kleur niet echt mooi uitkomt op het filmpje. In het echt is dat veel mooier.

By the way, zit je meisje altijd in de slaapstand in de auto?:hmmz De rugleuning staat zo schuin? :D:D:D

[rquote=1877286&tid=143296&author=rinus de boer]Je hebt een hele mooie Monza, Mario. Maar dat wist je al, hahahaha. Ik heb hem al meerdere malen mogen zien. Jammer dat de kleur niet echt mooi uitkomt op het filmpje. In het echt is dat veel mooier.

By the way, zit je meisje altijd in de slaapstand in de auto?:hmmz De rugleuning staat zo schuin? :D:D:D [/rquote]

Hi Rinus,

Dat komt doordat het filmpje geen HD is waarschijnlijk, vind het in het echt ook mooier als op het filmpje.

De stoel staat zo naar achter omdat mijn zoontje daat in zijn maxi-cosi vaak zit :D

groetjes,

Mario

[rquote=1877286&tid=143296&author=rinus de boer]Je hebt een hele mooie Monza, Mario. Maar dat wist je al, hahahaha. Ik heb hem al meerdere malen mogen zien. Jammer dat de kleur niet echt mooi uitkomt op het filmpje. In het echt is dat veel mooier.

By the way, zit je meisje altijd in de slaapstand in de auto?:hmmz De rugleuning staat zo schuin? :D:D:D [/rquote]

Hi Rinus,

Dat komt doordat het filmpje geen HD is waarschijnlijk, vind het in het echt ook mooier als op het filmpje.

De stoel staat zo naar achter omdat mijn zoontje daat in zijn maxi-cosi vaak zit :D

groetjes,

Mario

[rquote=1877342&tid=143296&author=beheraceeend]Staat er netjes bij hoor! lekker strak!

zie ik nou alleen 1 klein plekje bij je rechter deur?

Das een druppel water :P

[rquote=1877342&tid=143296&author=beheraceeend]Staat er netjes bij hoor! lekker strak!

Das een druppel water :P

Ik zie nu wat je bedoel.

Ben gelijk naar buiten gelopen maar zie dat het een niet schoongemaakt stukje is...geen roest dus gelukkig:thumbup

Is nu ook gelijk schoongemaakt.:wors

Je hebt wel goede ogen dat het je opvalt :o

Ik zie nu wat je bedoel.

Ben gelijk naar buiten gelopen maar zie dat het een niet schoongemaakt stukje is...geen roest dus gelukkig:thumbup

Is nu ook gelijk schoongemaakt.:wors

Je hebt wel goede ogen dat het je opvalt :o

mooie monza ik woon ook in rdam maar zie jou nooit rijden.en welke garage is dit als ik vragen mag.ik vindt het wel op de garage in de stad lijken bij de oude haven daar.

mooie monza ik woon ook in rdam maar zie jou nooit rijden.en welke garage is dit als ik vragen mag.ik vindt het wel op de garage in de stad lijken bij de oude haven daar.

[rquote=1878858&tid=143296&author=kadettje-89]mooie monza ik woon ook in rdam maar zie jou nooit rijden.en welke garage is dit als ik vragen mag.ik vindt het wel op de garage in de stad lijken bij de oude haven daar.[/rquote]

Ik woon in Rotterdam Charlois, daar staat mijn Monza ook in de Garage.

Terug
Naar boven