KadAstra-EF
Woont hier bijna
Dag beste medeforummers,
Ik ben sinds 14-04-08 de trotse eigenaar van mijn Kadett E Life.
Deze uitvoering is geleverd van augustus 1990 tot december 1990.
Hier de fotogallerij van mn Kadett E king:
Verderop in dit topic staan nog meer foto's van mn E (07-10-12)
EDIT: hieronder mn fotogalerij van mn E zoals die er TOEN uitzag: :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub
Ik heb in de loop der jaren (vanaf 2008) slechts een paar dingen veranderd aan mn E:
- Ander (sport-) stuur erin gezet. (pagina 1)
- Een cassettebandje opbergvakje erin gezet. (pagina 1)
- Opel ventieldopjes op de ventielen gedraaid. (pagina 1)
- Hele mooie velours automatten gekocht origineel Opel !
- Zijwindschermen aangeschaft.
- Voor onder de bestuurdersstoel een in hoogte verstelbaar onderstel gemonteerd (uit een Ascona C !!, pagina 3)
- Een VW :shock: ruitenwisserrelais geplaatst zodat je de interval op "stand 1" kunt regelen.
- Beschermkapjes onder de stoel geplaatst naast het onderstel/stoelframe (zie ook pagina 3)
- Interieurverlichtingshouder MET leeslampjes gemonteerd voor extra licht IN de auto. Deze komt uit een Omega B. (pagina 4)
- Instrumentenpaneel MET toerenteller ingebouwd. (pagina 4, kwam uit een Opel Kadett Frisco)
- Stoelverwarmingschakelaars erin gedrukt voor "de show" haha. (pagina 5)
- antenne vervangen voor een inschuifbaar exemplaar (telescoopantenne) aftermarket (pagina 6)
- Voor onder de bijrijdersstoel een in hoogte verstelbaar onderstel gemonteerd (laten overkomen uit Engeland)(pagina 6)
Verder blijft de Kadett E zo origineel mogelijk !
En zo ziet die er NU uit:
Hier foto's van het Life interieur:
Het obergbakje onder de middenconsole is later (oktober 2012) vervangen door een cassettebandjehouder:
Voor foto's van mn Astra F, zie link hieronder:
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=106&t=140597" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben sinds 14-04-08 de trotse eigenaar van mijn Kadett E Life.
Deze uitvoering is geleverd van augustus 1990 tot december 1990.
Hier de fotogallerij van mn Kadett E king:
Verderop in dit topic staan nog meer foto's van mn E (07-10-12)
EDIT: hieronder mn fotogalerij van mn E zoals die er TOEN uitzag: :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub
Ik heb in de loop der jaren (vanaf 2008) slechts een paar dingen veranderd aan mn E:
- Ander (sport-) stuur erin gezet. (pagina 1)
- Een cassettebandje opbergvakje erin gezet. (pagina 1)
- Opel ventieldopjes op de ventielen gedraaid. (pagina 1)
- Hele mooie velours automatten gekocht origineel Opel !
- Zijwindschermen aangeschaft.
- Voor onder de bestuurdersstoel een in hoogte verstelbaar onderstel gemonteerd (uit een Ascona C !!, pagina 3)
- Een VW :shock: ruitenwisserrelais geplaatst zodat je de interval op "stand 1" kunt regelen.
- Beschermkapjes onder de stoel geplaatst naast het onderstel/stoelframe (zie ook pagina 3)
- Interieurverlichtingshouder MET leeslampjes gemonteerd voor extra licht IN de auto. Deze komt uit een Omega B. (pagina 4)
- Instrumentenpaneel MET toerenteller ingebouwd. (pagina 4, kwam uit een Opel Kadett Frisco)
- Stoelverwarmingschakelaars erin gedrukt voor "de show" haha. (pagina 5)
- antenne vervangen voor een inschuifbaar exemplaar (telescoopantenne) aftermarket (pagina 6)
- Voor onder de bijrijdersstoel een in hoogte verstelbaar onderstel gemonteerd (laten overkomen uit Engeland)(pagina 6)
Verder blijft de Kadett E zo origineel mogelijk !
En zo ziet die er NU uit:
Hier foto's van het Life interieur:
Het obergbakje onder de middenconsole is later (oktober 2012) vervangen door een cassettebandjehouder:
Voor foto's van mn Astra F, zie link hieronder:
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=106&t=140597" onclick="window.open(this.href);return false;