• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

YV-33-DX Opel Kadett E Life 1990

Hey Medeforummers,

Ik heb nieuwe foto's van mn Kadett E gemaakt (07-10-12)

Mooi mooi mooi :wub :wub :wub :wub :wub :wub

Rik :D

DSC03217.jpg

DSC03213.jpg

DSC03208.jpg

DSC03206.jpg

DSC03199.jpg

DSC03197.jpg

DSC03195.jpg

DSC03194.jpg

DSC03193.jpg

DSC03192.jpg

DSC03226.jpg

mooie kadett, grijs staat erg goed op een kadett, heb ook een life gehad uit 1991. was 3 deurs mint groen. heerlijke auto

die wielen wilde ik vroeger er ook onder hebben maar dat is er nooit van gekomen

mooie kadett, grijs staat erg goed op een kadett, heb ook een life gehad uit 1991. was 3 deurs mint groen. heerlijke auto

die wielen wilde ik vroeger er ook onder hebben maar dat is er nooit van gekomen

Als je de nog specifieke dingen uit de Calibra Turbo folder zoekt moet je het hier even melden. Je site ziet er voor zover erg goed uit, ik wilde slechts mijn gebakje even onder de tijdelijk ontsnapte aandacht brengen :thumbup

Als je de nog specifieke dingen uit de Calibra Turbo folder zoekt moet je het hier even melden. Je site ziet er voor zover erg goed uit, ik wilde slechts mijn gebakje even onder de tijdelijk ontsnapte aandacht brengen :thumbup

@Andre_Ede wrote:Nog even jou topic gebruiken, mochten er andere Kadett E rijders zijn die ook in een byzondere

uitvoering hebben zoals de Life van Rik, dan heb ik meer dan gewone belangstelling voor foto's en info over jou Kadett.

Omdat het voor Opelpedia gebruikt wordt is het wel van belang dat de Kadett in orginele staat is.

Kijk op de site http://www.opelpedia.nl/index.php/Life" onclick="window.open(this.href);return false; waar de Kadett van Rik nu staat voor een beeld van wat ik zoek.

BEDANKT !

Mooie site! vanavond op mijn gemak na lezen.. :thumb

@Andre_Ede wrote:Nog even jou topic gebruiken, mochten er andere Kadett E rijders zijn die ook in een byzondere

uitvoering hebben zoals de Life van Rik, dan heb ik meer dan gewone belangstelling voor foto's en info over jou Kadett.

Omdat het voor Opelpedia gebruikt wordt is het wel van belang dat de Kadett in orginele staat is.

Kijk op de site http://www.opelpedia.nl/index.php/Life" onclick="window.open(this.href);return false; waar de Kadett van Rik nu staat voor een beeld van wat ik zoek.

BEDANKT !

Mooie site! vanavond op mijn gemak na lezen.. :thumb

Nog even jou topic gebruiken, mochten er andere Kadett E rijders zijn die ook in een byzondere

BEDANKT !

Nog even jou topic gebruiken, mochten er andere Kadett E rijders zijn die ook in een byzondere

BEDANKT !

@midnight black wrote:@Mr.F wrote::sleeping , Als ik jou auto ooit eens tegen kom he, reken er maar op dat de bumpers dan ZWART zijn! :jerry :jerry

Rik is gewoon originaliteitsfreak :jerry , bumpers waren origineel ook niet zwart (of ze moeten in mijn oude folders ook verkleuren :jerry )

hij wacht denk ik net zo lang tot ze ongeveer de zelfde kleur als de auto hebben :jerry :jerry

@midnight black wrote:@Mr.F wrote::sleeping , Als ik jou auto ooit eens tegen kom he, reken er maar op dat de bumpers dan ZWART zijn! :jerry :jerry

Rik is gewoon originaliteitsfreak :jerry , bumpers waren origineel ook niet zwart (of ze moeten in mijn oude folders ook verkleuren :jerry )

hij wacht denk ik net zo lang tot ze ongeveer de zelfde kleur als de auto hebben :jerry :jerry

Kenteken YV-33-DX

Datum eerste toelating: 03-10-1990(22,0 jaar)

Datum aanvang laatste tenaamstelling: 14-04-2008(4,5 jaar)

Datum eerste afgifte Nederland: 03-10-1990(22,0 jaar)

Status kenteken: Geldig

Kenteken YV-33-DX

Datum eerste toelating: 03-10-1990(22,0 jaar)

Datum aanvang laatste tenaamstelling: 14-04-2008(4,5 jaar)

Datum eerste afgifte Nederland: 03-10-1990(22,0 jaar)

Status kenteken: Geldig

Terug
Naar boven