• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

z20lel vs z20let(loopt weer)

ik denk dat ik weet wat het,helaas kan ik nu niet op het werk terecht om het te controleren.

volgens mij zitten er op de luchtinlaad 2 massa kabels,en die heb ik niet aangesloten volgens mij.

ik weet ook niet zeker of er massa kabels op de lucht inlaad zaten,op de lel motor wel maar op de let??????????weet ik het niet meer zeker

ben weer wat info rijker.

ik heb hem gestart toen hij koud was,en toen liep hij perfect.

toen op een gegeven moment de ventilator aansprong begon hij weer te haperen en viel uit,dan kan ik hem gewoon starten,maar blijft stotteren met uitval tot gevolg,ook reageerd hij dan minder vloeiend bij gas geven,de temp binnen geeft 93 graden aan ,maar de tech 2 verspringt constant tussen 100 en 140 graden.ook met mijn oude temp sensor,als ik de stekker eraftrek geeft hij -40 aan,wat normaal is.wel zie ik dat er aan de kabels gekl**t is 1 kabel hebben ze door gesoldeerd met een kabeloog naar massa,als ik die los draai vonkt het heftig op het oog. en als die los is beginnen er relais te klikken en volgens mij maakt het stuurhuis een zoemend geluid,wel stopt de ventilator met draaien,maar ik krijg de auto dan niet meer gestart.

ik denk dat ik weet wat het,helaas kan ik nu niet op het werk terecht om het te controleren.

volgens mij zitten er op de luchtinlaad 2 massa kabels,en die heb ik niet aangesloten volgens mij.

ik weet ook niet zeker of er massa kabels op de lucht inlaad zaten,op de lel motor wel maar op de let??????????weet ik het niet meer zeker

hij loopt weer,ik was de dikke massa kabel op de accu klem vergeten,die van het blok zat erop,maar niet die wat naar de carrosserie ging :thumbdown

maar hij loopt in ieder geval weer :jerry :jerry

hij loopt weer,ik was de dikke massa kabel op de accu klem vergeten,die van het blok zat erop,maar niet die wat naar de carrosserie ging :thumbdown

maar hij loopt in ieder geval weer :jerry :jerry

de motor loopt heel mooi.

ben er super blij mee.

deze zomer ga ik ermee naar hongarije,ben benieuwd hoe het verbruik is met 3 volwassen 2 kinderen en bagage

de motor loopt heel mooi.

ben er super blij mee.

deze zomer ga ik ermee naar hongarije,ben benieuwd hoe het verbruik is met 3 volwassen 2 kinderen en bagage

Kijk dat is een mooie ritje :thumb in wat voor wagen heb je het blok gehangen als ik vragen mag?

Kijk dat is een mooie ritje :thumb in wat voor wagen heb je het blok gehangen als ik vragen mag?

Terug
Naar boven