• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Z22SE Wie helpt mij.

Hallo allemaal.

Enige tijd geleden heb ik mijn probleem op dit forum gezet met mijn Astra G Z22SE. Hiervoor heb ik vele reactie gehad, mijn dank hiervoor.

Nog even in het kort. Mijn inlaat nokkenas is zeven tanden versprongen, daardoor een hoop kleppen krom.

De ene garage zegt dat het aan de spanner ligt, de andere garage (dealer) dat de ketting uitgerekt is.

Nu is het zo dat in april 2006 mijn ketting spanner is v.v. door een dealer. (niet de gelijder, zoals volgens de modificatie wel zou moeten)

Graag zou ik willen weten hoelang ik garantie heb op zo een reparatie. Volgens de importeur 2 jaar, maar die wil me dit niet op papier geven. Volgens de Bovag bepalingen zit er 3 maanden garantie op een reparatie tenzij anders overeen gekomen.

Kan iemand mij helpen om de juiste papieren in handen te krijgen om mijn recht te halen.

Alvast bedankt Jolivo

als je een master service garantie hebt ( deze krijg je bij een onderhousbeurt ) dan moet het niks kosten

ze hebben je reparatie niet goed uitgevoerd als jij dat kunt aantonen

moet hun dat berekenen als vaal kosten

gewoon mee terug gaan

Terug
Naar boven